• 1
  • 2
2009-08-05, 01:07
Medlem
Såhär gör du:
1. Koka vatten
2. Häll kratom i muggen
3. Häll vatten i muggen
4. I med socker eller annat sötningsmedel
5. I med mjölk
6. Rör en massa
7. Drick allt, rör gärna om så ofta som möjligt.

Jag vet inte riktigt om man ska dricka allt i koppen eller om man kan lämna kratom-sumpen men jag dricker allt för att inte riskera att något kratom går till spillo.
Angående smak så kan man dricka kratom i kaffe, det maskerar smaken väldigt bra och jag tror de ger synergisk effekt vid kombination.
Citera
2009-08-05, 09:39
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grooovy_Gunnar
7. Drick allt, rör gärna om så ofta som möjligt.

Jag vet inte riktigt om man ska dricka allt i koppen eller om man kan lämna kratom-sumpen men jag dricker allt för att inte riskera att något kratom går till spillo.
Angående smak så kan man dricka kratom i kaffe, det maskerar smaken väldigt bra och jag tror de ger synergisk effekt vid kombination.

Det är korrekt. Du skall ha i dig allt. Dumt att vara fin i kanten när det kostar så mkt som det gör. Skall man göra riktigt té på det så krävs det nog mkt större mängd en ett par gram...

Egentligen är té lite överkurs då jag har för mig att thailändarna bara sitter och tuggar i sig bladen, men då är det ju färska sådana då förvisso, så det borde kvitta om man kokar det eller bara bombar...
Citera
2009-08-22, 03:20
Medlem
Dduuuuudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Egentligen är té lite överkurs då jag har för mig att thailändarna bara sitter och tuggar i sig bladen, men då är det ju färska sådana då förvisso, så det borde kvitta om man kokar det eller bara bombar...

Bombade 4gram av de, gav konstig effekt mot vad jag väntat mig, allt var segt typ, sen slog jag på ett avsnitt av family guy och blunda i nån sekund sen öppna ja ögonen och klockan var runt 12 på dagen, hur segt som helst.

Ska kanske tilläggas att jag hade precis kommit hem från chillkväll med schysst gräs och någe konstigt spice eller nått, kanske därför ja slockna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in