2009-08-03, 09:08
Medlem
tjompans avatar
Eftersom den andra tråden om Sherwoodskogen ballade ur totalt och låstes så får jag starta en ny.
Jag har tömt datorn och installerat Windows 7 med IE8. Firefox vill bara krångla för mig med den versionen jag har så jag tröttnade.
Då till problemet. Vad behövs för tillägg för att inloggningsrutan på Sherwood ska "ploppa fram" från vänstersidan? Kommer inte den fram så blir det ju problem med inloggningen, eller hur?
Nån som vet?
Antagligen hur enkelt som helst men jag har installerat alla små skittillägg som helst men e inte sådär jättekunnig på sånt så jag behöver hjälp

//Tjompan
Citera
2009-08-03, 09:26
Medlem
wallmens avatar
Den är JavaScript baserad.
Förmodligen har du JS avstängt i din webläsare ifall du inte ser rutan.
Det du måste göra är att aktivera det igen via inställningarna i webläsaren.

Här beskrivs det hur man gör det på lite äldre webläsare, men det borde inte vara större skillnad på inställningarna på de nyare:
https://www.google.com/adsense/suppo...n&answer=12654
Citera
2009-08-03, 09:31
Medlem
roymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjompan
Eftersom den andra tråden om Sherwoodskogen ballade ur totalt och låstes så får jag starta en ny.
Jag har tömt datorn och installerat Windows 7 med IE8. Firefox vill bara krångla för mig med den versionen jag har så jag tröttnade.
Då till problemet. Vad behövs för tillägg för att inloggningsrutan på Sherwood ska "ploppa fram" från vänstersidan? Kommer inte den fram så blir det ju problem med inloggningen, eller hur?
Nån som vet?
Antagligen hur enkelt som helst men jag har installerat alla små skittillägg som helst men e inte sådär jättekunnig på sånt så jag behöver hjälp

//Tjompan
du kan lägga till login.php efter adressen om du vill logga in
Citera
2009-08-03, 09:40
Medlem
tjompans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royman
du kan lägga till login.php efter adressen om du vill logga in

Yepp. Så enkelt va det.
Tack.

Hittade lite info om scriptet som wallmen tipsade om: http://www.sweclockers.com/forum/sho...hreadid=852803
Det va ju redan aktiverat.

Men nu har det ju löst sig.

//Tjompan
Citera
2009-08-03, 09:42
Medlem
wallmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjompan
Yepp. Så enkelt va det.
Tack.

Hittade lite info om scriptet som wallmen tipsade om: http://www.sweclockers.com/forum/sho...hreadid=852803
Det va ju redan aktiverat.

Men nu har det ju löst sig.

//Tjompan

Så bra

Löste du det eller krävs inte JavaScript inne på sidan?
Citera
2009-08-03, 12:33
Medlem
tjompans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wallmen
Så bra

Löste du det eller krävs inte JavaScript inne på sidan?

Javascriptet var redan aktiverat. Det var nåt annat krångel men bara jag kom in så fungerade allt.

//Tjompan
Citera
2009-08-03, 12:37
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Win -> Support

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto