2003-12-06, 22:16
Medlem
Nu har mitt användarkonto kukat ur totalt för andra gången på bara någon månad! Först var det 'Hin Håle' som förlorade sina rättigheter att posta i forumen, redigera signatur, eller att byta avatar. Vid det tillfället orkade jag inte bry mig utan registrerade bara Hin Håle.(observera punkten) istället. MEN NU HAR DET JÄVLA KONTOT KUKAT UR OCKSÅ!

Är det någon maktmissbrukande moderatorsadist som sitter och godtyckligt bannar konton?!

Arrgh..
Citera
2003-12-06, 22:26
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukaröverallt!
Nu har mitt användarkonto kukat ur totalt för andra gången på bara någon månad! Först var det 'Hin Håle' som förlorade sina rättigheter att posta i forumen, redigera signatur, eller att byta avatar. Vid det tillfället orkade jag inte bry mig utan registrerade bara Hin Håle.(observera punkten) istället. MEN NU HAR DET JÄVLA KONTOT KUKAT UR OCKSÅ!

Är det någon maktmissbrukande moderatorsadist som sitter och godtyckligt bannar konton?!

Arrgh..
Endast admin kan banna!!
Citera
2003-12-06, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Endast admin kan banna!!

Vad är det då som händer?!

Citat:
vBulletin Message

You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Logged in user: Hin Håle. [logout]

Forgotten your password?
Citera
2003-12-06, 22:32
Medlem
Asterixs avatar
Ingen av användarna är bannade.

http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=60494
http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=60502

Den första har aldrig varit aktiv överhuvudtaget enligt profilen.

Om det är nån tröst ska du veta att jag också har problem. Hemifrån kan jag inte logga in med IE. Eller rättare sagt jag kan inte ens se forumets indexsida. Jag har gått runt problemet genom att använda Opera. Från skolan har jag inga problem med IE. Jag fattar ingenting.
Citera
2003-12-07, 01:11
Medlem
xatrixs avatar
Du råkar inte ha tryckt på "edit" på nån annans inlägg?
Citera
2003-12-07, 21:29
Medlem
GreenManalishis avatar
Jag har haft liknande problem ikväll, men nu verkar det funka igen.
För mig yttrade det sig så att jag blev tvungen
att logga in flera gånger för att kunna skriva inlägg.
När jag tryckte på POST REPLY knappen
kom det upp en sida som sa att jag
inte hade rättighet att skapa inlägg
utan jag blev tvungen att logga in igen.
Citera
2003-12-08, 10:40
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukaröverallt!

Arrgh..

Jag är oskyldig.
Har inte raderat dig, eller fingrat på bannlysknappen.

admin
Citera
2003-12-08, 10:56
Medlem
Ok, erkänner att det var jag. Som kristen vill jag förstås inte låta "Hin Håle" själv få gå lös på forumet. Hur skulle det se ut?
Citera
2003-12-08, 17:30
Medlem
Hin Håle.s avatar
Aaah! Nu fungerar kontot igen. Tänkte jag var smart när jag bytte till en fake-email för att slippa alla tråd-påminnelser, men claes.cassel@police.se var ful nog att inte verifiera min ändring.

Ber som ödmjukast om ursäkt! Verkar inte bättre än att dom maktmissbrukande moderatorsadisterna faktiskt höll sig i skinnet den här gången. Den här lilla tavlan får jag nog själv ta på mig skulden för..

Lite irriterande, är det dock, att man inte kommer undan dom förbannande påminnelserna.

// Hin Håle.
Citera
2003-12-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Lite irriterande, är det dock, att man inte kommer undan dom förbannande påminnelserna.

// Hin Håle.

Hmm.. det gör du väl visst det, är ju bara att stänga av? Jag får då aldrig några påminnelser.
Citera
2003-12-08, 18:54
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Hmm.. det gör du väl visst det, är ju bara att stänga av? Jag får då aldrig några påminnelser.

Jo, men då dyker ju inte dom trådar man deltagit i upp under ens profil. Såtillvida man inte manuellt väljer att "prenumerera" på dom då d.v.s. Eller är jag helt ute och cycklar nu?
Citera
2003-12-08, 21:21
Medlem
Liftarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Aaah! Nu fungerar kontot igen. Tänkte jag var smart när jag bytte till en fake-email för att slippa alla tråd-påminnelser, men claes.cassel@police.se var ful nog att inte verifiera min ändring.

Beror förmodligen på att han gått i pension och därför inte nås på den adressen.

/L
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in