2010-08-29, 17:50
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Skulle faktiskt satsa på ryssfemmor/oxar just för styrkan inför tävlingar.
+ halo+ tren+ testo....
Citera
2010-08-29, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
+ halo+ tren+ testo....

Haha ja, tänkte inte så mycket på resten. Styrke/tyngdlyftare är kända för sina grova orala blast perioder hehe.
Citera
2010-08-29, 19:27
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plojboy
De som hur mycket naturligt snabba muskel fibrer. Brukar kunna bygga upp sig ganska rejält utan steroider.
Sedan finns det de grabbarna som har steroider också.
Citera
2010-08-29, 21:50
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Är Jonny Wahlqvist dopad?

Du svarade inte på min fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Inom styrkelyft/tyngdlyft världen är steroid ytterst vanligt. Speciellt steroider som främst ökar styrkan.
Men självklart ska du alltid komma och säga "Nejnej de har aldrig rört steroider jag känner till dom"....

Arne är nästan värren än Quixote. Han är inne i varenda jävla tråd och försöker motbevisa att vissa är dopade osv osvosv....

Mvh
Citera
2010-08-29, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Arne är nästan värren än Quixote. Han är inne i varenda jävla tråd och försöker motbevisa att vissa är dopade osv osvosv....

han har säkert velat dopat sig, men när han väl gick på kände han sig så skyldig att han inte klara av trycket längre. Därför är han avundsjuka på alla som kan komma längre än honom, just pga steroider.
Citera
2010-08-29, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Då kan du tex kontakta vår kände coach Fredrik Karlsson,eller Strongmannen Kalle Lane som kommer själva från Nitrogym dom lär veta "sanningen".

Han har bra gener tveklöst men han har något som dom flesta tycks sakna här. Han har ett extraordinärt psyke, samt en målmedvetenhet sm nog saknar motstycke. Dessutom har han ALDRIG ens tvivlat på att man inte kan bli riktigt bra utan doping. Där är nog den stora skillnaden. Dom flesta ger ju upp innan dom ens har försökt.

Kan inte göra annat än att hålla med dig till 100%, jag tvivlar inte på att han är ren. Han är ju en lättviktare och har kört bb i typ 30år, då borde man vara stor.
Alla är så inställda på att man inte kan bli stor ren och har man den inställningen kommer man aldrig att bli stor. Inte ren iaf
Citera
2010-08-29, 22:08
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvfart
Kan inte göra annat än att hålla med dig till 100%, jag tvivlar inte på att han är ren. Han är ju en lättviktare och har kört bb i typ 30år, då borde man vara stor.
Alla är så inställda på att man inte kan bli stor ren och har man den inställningen kommer man aldrig att bli stor. Inte ren iaf

Klart man kan bli "stor" om man är typ 170. Inte så svårt.

Men för att kunna väga in över 100kg tävlingsform på 170cm... welll that will not happen, Sir.
Citera
2010-08-29, 22:11
Medlem
Citat:
Klart man kan bli "stor" om man är typ 170. Inte så svårt.

Men för att kunna väga in över 100kg tävlingsform på 170cm... welll that will not happen, Sir.

Har jag påstått det?

Och att väga in på 84kg på 170cm är "inte så svårt"? Okej, vad bra .. Om det "inte hade varit så svårt" så borde ju alla korta utan problem stå på scenen rena eller hur menar du?
Citera
2010-08-29, 22:19
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Har jag påstått det?

Och att väga in på 84kg på 170cm är "inte så svårt"? Okej, vad bra .. Om det "inte hade varit så svårt" så borde ju alla korta utan problem stå på scenen rena eller hur menar du?

Jag menar att är man runt 170 cm(Dvs jävligt kort, inget fel med det.) så är det ju iaf lättare att komma upp på en scen ren. Sen är det nog få ändå som lyckas pga gener.

Och för att vara helt ärlig, har man bestämt sig för att tävla i bodybuilding och vara ren så är man lite kryckmongo i mina ögon.

Vad försöker man uppnå egentligen.

Har svårt att tro att någon "ren" kan vinna över en människa med tren och annat gott i kroppen. Varför? Well det behövs inte ens svaras på.
Citera
2010-08-29, 22:31
Medlem
Citat:
Jag menar att är man runt 170 cm(Dvs jävligt kort, inget fel med det.) så är det ju iaf lättare att komma upp på en scen ren. Sen är det nog få ändå som lyckas pga gener.

Och för att vara helt ärlig, har man bestämt sig för att tävla i bodybuilding och vara ren så är man lite kryckmongo i mina ögon.

Vad försöker man uppnå egentligen.

Har svårt att tro att någon "ren" kan vinna över en människa med tren och annat gott i kroppen. Varför? Well det behövs inte ens svaras på.

Ja det är lättare som kort att tävla i bodybuilding ren som dopad helt klart.
Att använda gener som ursäkt tycker jag mest är patetiskt, då dom med "dåliga" gener oftast tränar fel och därför inte får resultat.
84kg på någon som är 185cm lång är ju inget att komma med, varken ren eller dopad till skillnad på 84kg på 170cm.
Att skylla på sina dåliga gener tar jag lika seriöst som att skylla å "hög ämnesomsättning, kan inte gå upp i vikt". Lika dåliga resonemang, lär er träna rätt istället säger jag .

Träna ren gör man väl för sin egen skulle och för att bevisa för andra att det går! Att vinna ren över dopade konkurrenter visar ju på att det går!
Och dom flesta av dom som dopar sig har ju fått sina resultat av dopingen och inte utav träningen, oftast p g a att dom tränar fel.

nu kommer det förstås att bli ett jäla munhugg från alla som är övertygade om att gener är den största boven, sry grabbar. Så stor skillnad är det inte från person till person, om ingen sjukdom är involverad. Vissa gör rätt och andra gör fel helt enkelt, men dom flesta gör fel och tror att dom gör rätt. Genetiken är inte boven.
Citera
2010-08-29, 22:35
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ja det är lättare som kort att tävla i bodybuilding ren som dopad helt klart.
Att använda gener som ursäkt tycker jag mest är patetiskt, då dom med "dåliga" gener oftast tränar fel och därför inte får resultat.
84kg på någon som är 185cm lång är ju inget att komma med, varken ren eller dopad till skillnad på 84kg på 170cm.
Att skylla på sina dåliga gener tar jag lika seriöst som att skylla å "hög ämnesomsättning, kan inte gå upp i vikt". Lika dåliga resonemang, lär er träna rätt istället säger jag .

Träna ren gör man väl för sin egen skulle och för att bevisa för andra att det går! Att vinna ren över dopade konkurrenter visar ju på att det går!
Och dom flesta av dom som dopar sig har ju fått sina resultat av dopingen och inte utav träningen, oftast p g a att dom tränar fel.

nu kommer det förstås att bli ett jäla munhugg från alla som är övertygade om att gener är den största boven, sry grabbar. Så stor skillnad är det inte från person till person, om ingen sjukdom är involverad. Vissa gör rätt och andra gör fel helt enkelt, men dom flesta gör fel och tror att dom gör rätt. Genetiken är inte boven.

Hur mycket kan du om AAS? Hur mycket vet du om tex tävlingsförberedande preparat som winstrol,tren, halo mfl?

För om du visste något om detta så borde du förstå att blotta tanken på att en ren ska slå en dopad i just Bodybuilding är skrattretande. Om man förutsätter att de båda har tränat ungefär lika länge såklart.

Klart att en dopad kille som tränat 1 år har sämre fysik än en kille som tränat 16 år ren.
Citera
2010-08-29, 22:50
Bannlyst
Citat:
Hur mycket kan du om AAS? Hur mycket vet du om tex tävlingsförberedande preparat som winstrol,tren, halo mfl?

För om du visste något om detta så borde du förstå att blotta tanken på att en ren ska slå en dopad i just Bodybuilding är skrattretande. Om man förutsätter att de båda har tränat ungefär lika länge såklart.

Klart att en dopad kille som tränat 1 år har sämre fysik än en kille som tränat 16 år ren.

Ja, han svamlar grymt. En person på tren är så sjukt hård och vaskulär. Ingen ren person kan ens nå närheten av de ådrorna och hårdheten personen får i tävlingsform, oavsett hur hårt den rena personen kör eller hur bra gener han har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in