2009-08-05, 15:56
Medlem
paggans avatar
Jag har hittat tidningar från 50-talet med annonser för borttagning av generande hårväxt.
Citera
2009-08-05, 16:03
Medlem
Murviss avatar
Faktiskt också tänkt på detta. Tack till den som "införde" det som ett ideal bland tjejer. Det är så mysigt och vackert <3 Själv rakar jag mig med på en del ställen så jag kan säga det utan att bli ett äckligt manssvin
Citera
2009-08-05, 17:24
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Jag har hittat tidningar från 50-talet med annonser för borttagning av generande hårväxt.

Men vet du vad dom menade med "generande hårväxt"? Dom kanske menade typ mustascher

För min del rakar jag mej inte alls. Take me as I am or not at all!

Undantag: tar bort håret under armarna för att minimera svettbakterier.

Varför måste kvinnor göra sej totalsläta, när vi inte är det av naturen? Klarar inte männen att se skillnaden annars? Blir dom impotenta?

Förstår varför det finns kvar, det tjänar säljare av rakhyvlar och hårborttagningskrämer på. Men varför infördes det från början? Antagligen för att vi härmar allt från USA. Men varför infördes det där? För att amerikanerna inte tål nåt som är för "naturligt" å "djuriskt"?
Citera
2009-09-06, 19:42
Medlem
Fireflyprojects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull bitch
Men vet du vad dom menade med "generande hårväxt"? Dom kanske menade typ mustascher

För min del rakar jag mej inte alls. Take me as I am or not at all!

Undantag: tar bort håret under armarna för att minimera svettbakterier.

Varför måste kvinnor göra sej totalsläta, när vi inte är det av naturen? Klarar inte männen att se skillnaden annars? Blir dom impotenta?

Förstår varför det finns kvar, det tjänar säljare av rakhyvlar och hårborttagningskrämer på. Men varför infördes det från början? Antagligen för att vi härmar allt från USA. Men varför infördes det där? För att amerikanerna inte tål nåt som är för "naturligt" å "djuriskt"?
Har du kraftig kroppsbehåring?
Citera
2009-09-09, 19:48
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull bitch
Därför att det är fult och äckligt. Hår hör hemma på skallen, ingen annan stans!
Citera
2009-09-16, 15:48
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Därför att det är fult och äckligt. Hår hör hemma på skallen, ingen annan stans!

Ni är gruppmänniskor och slavar under modet!

Det är inte jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in