2010-04-18, 13:44
Medlem
Vobblers avatar
Kände att det var dags att ta tag i den här serien, jag såg de fem första avsnitten igår. Det första var hyfsat kalkon- och amatörmässigt, men de resterande avsnitten var betydligt bättre.

Jaja, idag blir det åtta episoder på raken.
Citera
2010-04-18, 13:52
Medlem
Så kan det gå era jævla øversittare.

TV-historia.
Citera
2010-04-18, 14:05
Medlem
ja jävlar vilken slakt!!! första avsnitten tyckte jag va dåliga men fan va bra det blev efter en 3 avsnitt ungefär. Helt klart sevärd serie!
Citera
2010-04-18, 14:07
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Jag ska kolla på 720p igen.
Så fruktansvärt BRAAAA!

Herregud! Jag har aldrig fått samma känsla för någonting som jag har kollat på tidigare, och jag är inte något gore-fantast.

Fyfaaaan.
Citera
2010-04-18, 14:36
Medlem
crusherzs avatar
kan inte mer än hålla med föregående talare och instämma i hur bra avslutande avsnittet var, samt hela serien.
Citera
2010-04-18, 14:46
Medlem
EnokThuttifems avatar
FyFAN!!!
Detta är det bästa avsnitt jag sett........
Senast redigerad av EnokThuttifem 2010-04-18 kl. 14:49.
Citera
2010-04-18, 15:34
Medlem
WSEs avatar
Så kan det gå. Ilithyia borde också ha blivit knivad men det kanske kommer
Citera
2010-04-18, 15:48
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Så kan det gå. Ilithyia borde också ha blivit knivad men det kanske kommer
Nej, det tycker jag inte. Jag vill ha med henne i S02 tillsammans med hennes man Glaber som Spartacus kommer att vilja ha död på.
Citera
2010-04-18, 16:05
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt_Kirk
Nej, så klart att det inte var förvånande eftersom vi vet att Crixus joinar Spartacus. Crixus var ju Spartacus "partner in crime" på rikigt. Men det var mer sättet som de valde att visa det på.
Ändå var det ett par som gick på min saga tidigare i tråden...
Citera
2010-04-18, 16:12
Medlem
FY FAN SÅ BRA!

Helt jävla makalöst, finner inga ord för hur grymt bra den här säsongsavslutningen var.
Ilythia i slutet när hon säger att hon är fru till Glaber och säger åt vakterna att stänga dörrarna, och hennes blick innan dom stängs är ju såååå jävla grym!
Så många epic moments i det här avsnittet, Crixus klapp på skölden och när Spartacus hoppar upp men träffar den andre jäveln istället för Batiatus.
Åhhh! Så jävla bra!
Crixus, Spartacus och Doctore i allians, nice inför säsong två, hoppas Andy blir bra så snabbt som möjligt, haha ja jävlar i mig, man sitter och småler hela tiden efter det här avsnittet.

GRYMT!

EDIT: Tänkte inte på det förrens nu, men Ashur sin vana trogen lyckades ju hålla sig vid liv, han kommer kanske få en roll i säsong två också då?
Har inte läst på om Spartacusupproret för jag vill inte veta vad som ska hända i förväg, men det vore kul för det är en bra ingrediens och han höjer serien med sitt sätt.

Men återigen, sjukt bra!
Senast redigerad av Hanzzzon 2010-04-18 kl. 16:45.
Citera
2010-04-18, 18:26
Bannlyst
Japp, en blodig serie med många intriger och tjejer som "fluffar" upp killen innan han spänner på sin fru och sen får ju en numera halvdöd gladiator knulla skiten ur frugan och sen tycks det vara fullt normalt att killarna har ett homosexuellt förhålande med kärlek och omtanke!

Lite nytt och lite ovanligt tycker jag allt, det är just detta man inte riktigt sett innan som gör serien sevärd!
Citera
2010-04-18, 19:49
Medlem
von_Ss avatar
EPISKT JÄVLA AVSNITT

Skrattade åt serien i början men det här var fan det bästa jag sett! Som sagt: Crixus svärd i magen

Det enda som är synd är att man aldrig fick se Ilythia med Batiatus fruga i sänghalmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in