2010-04-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarneyG
Serien är verkligen grymt bra!
Twisten att Varro skulle dö var kanske det nödvändiga Spartacus behövde för att åter börja hata Rommarna och allt de stod för så upproret kan ta sin början snart.
Jag undrar om Crixus och Spartacus kommer att utveckla sin vänskap?
De skulle kunna vara så att de är dem som startar upproret tillsammans i serien.

Gillar serien sedan start,men den blir tom bara bättre o bättre
Nu väntar jag med spänning varje vecka på nya avsnitt.
Är det någon som vet när och om S2 verkligen blir av som planerat,med tanke på cancer ?

Mvh
B.G

Skulle gärna vilja att du utvecklade det sista?

Känns som att serien blir bättre iaf, början var inte alls bra men växer nu på slutet. Synd att Vaaro skulle dö, man började gilla han mer och mer och det började lösa sig för han.
Citera
2010-04-01, 18:38
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doenen
Skulle gärna vilja att du utvecklade det sista?

Cancern? Antar att du inte har läst tråden i och med att det har skrivits en hel del om det, men hur som helst så har Andy Whitfield som spelar Spartacus drabbats av någon form av cancer (minns inte vilken) och han lär inte vara aktuell som skådis under tiden han behandlas.
Citera
2010-04-01, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Cancern? Antar att du inte har läst tråden i och med att det har skrivits en hel del om det, men hur som helst så har Andy Whitfield som spelar Spartacus drabbats av någon form av cancer (minns inte vilken) och han lär inte vara aktuell som skådis under tiden han behandlas.

Helvete!!!!!

Är jag den enda som tänkte i still med " jävla hora! dö dödöd fucking dö jävla äckliga luder fyfan fuck you fack you" när varro dog?

Alltså serien är sjukt bra, jag trodde inte jag skulle tycka om den så mycket.

Men shit, s1 slutar den 16 april, hur lång tid kommer det inte nu ta för s2? jävla cancer alltså.
Citera
2010-04-01, 19:46
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Helvete!!!!!

Är jag den enda som tänkte i still med " jävla hora! dö dödöd fucking dö jävla äckliga luder fyfan fuck you fack you" när varro dog?

Men shit, s1 slutar den 16 april, hur lång tid kommer det inte nu ta för s2? jävla cancer alltså.
Nja det var en väldigt fin scen.
Gillar när det händer oväntade saker
Citera
2010-04-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Nja det var en väldigt fin scen.
Gillar när det händer oväntade saker

Jo, självklart. Alltså jag anade lite oråd när hon steg in i poolen för att ha sex med pojken, och tidigare så såg man ju henne se på spartacus och varro sparra och nämnde nåt om vänskap, så man borde ha förståt.

Hah, vilken jävla bra serie detta är alltså Svårt att inte dras in.
Citera
2010-04-01, 20:44
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Jo, självklart. Alltså jag anade lite oråd när hon steg in i poolen för att ha sex med pojken, och tidigare så såg man ju henne se på spartacus och varro sparra och nämnde nåt om vänskap, så man borde ha förståt.

Hah, vilken jävla bra serie detta är alltså Svårt att inte dras in.
För mig var det värre för jag läste här och såg att han skulle dö så överraskning var det ju inte direkt

Jag tackar min bror för det, var han som tipsa om serien
Citera
2010-04-02, 12:57
Medlem
Iroquioss avatar
Citat:
Helvete!!!!!

Haha, nej, jag satt och måttade slag mot skärmen när horans ansikte dök upp, fyfan vad sur jag blev att den skönaste i hela serien dog.

Någon som vet varför dom valde att låta han dö? Fett surt, aja grym serie!
Citera
2010-04-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iroquios
Haha, nej, jag satt och måttade slag mot skärmen när horans ansikte dök upp, fyfan vad sur jag blev att den skönaste i hela serien dog.

Någon som vet varför dom valde att låta han dö? Fett surt, aja grym serie!

Själv rycker det i baguetten varje gång hon dyker upp. Serien får ju bara en intressantare utveckling när Varro dog, Spartacus lär gå lös fullständigt nu.
Citera
2010-04-02, 14:44
Medlem
MrJackssons avatar
Det är i morgon det kommer ett nytt avsnitt, va? Fan, det här börjar bli fett spännande.
Citera
2010-04-02, 20:10
Medlem
Ostrobothnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iroquios
Någon som vet varför dom valde att låta han dö?

Behövs väl för att Spartacus ska tappar förtroendet för romarna, och sätta honom i det själsliga tillstånd som krävs för att revoltera.

Kul annars när de tog med sekvenser med ngn form av strategiskt bordsspel, för senare när han ledde slavarme'n visade han väl prov på en del fältherresnille utöver vanligt "hack and slash".
Citera
2010-04-03, 15:09
Medlem
zorb89s avatar
Nya avsnittet är ju ute nu men borde det inte finnas sidor där man kan se de utan att tanka ner? Kommer inte ihåg vad dom heter
Citera
2010-04-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Nya avsnittet är ju ute nu men borde det inte finnas sidor där man kan se de utan att tanka ner? Kommer inte ihåg vad dom heter

icefilms.info har allt nytt med bra kvalitet. Snabbt går det också!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in