2009-08-01, 19:48
Medlem
The_Judges avatar
Nu r det s att jag tnkte ladda ner Winamp till min mac, inte fr att jag inte trivs med iTunes, men tnkte lyssna p en internetradio som jag gillar.

Dock, nr jag laddar ner winamp kommer det i en .sit-fil. Nr jag frsker ppna den s ppnas det bara upp som en textfil

Ngra tips? Alternativt om man kan streama netradio i iTunes.

Cheers
Citera
2009-08-01, 20:14
Medlem
smurfehs avatar
Jag har aldrig haft problem med att streama via iTunes/VLC iaf ^^
Citera
2009-08-01, 20:29
Medlem
Meciraes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Judge
Nu r det s att jag tnkte ladda ner Winamp till min mac, inte fr att jag inte trivs med iTunes, men tnkte lyssna p en internetradio som jag gillar.

Dock, nr jag laddar ner winamp kommer det i en .sit-fil. Nr jag frsker ppna den s ppnas det bara upp som en textfil

Cheers
Vad menar du? Winamp?
Citera
2009-08-01, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_Judge

Cheers

Winamp r ett program fr Windows, allts mste du Bootcampa, Paralells/VM Fusion Windows p din Mac. Apple tillter inte att man ska kunna ha valmjligheter till program, tyvrr.

Vnj dig vid iTunes eller ladda ner Cog som r en annan sorts iTunes program. Klumpig och ondig med andra ord.
Citera
2009-08-01, 21:00
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
Winamp r ett program fr Windows, allts mste du Bootcampa, Paralells/VM Fusion Windows p din Mac. Apple tillter inte att man ska kunna ha valmjligheter till program, tyvrr.

Vnj dig vid iTunes eller ladda ner Cog som r en annan sorts iTunes program. Klumpig och ondig med andra ord.

r vl inte Apples fel. Fr vrigt fungerar Winamp via crossover fr mig.
Citera
2009-08-02, 02:43
Medlem
soers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
Apple tillter inte att man ska kunna ha valmjligheter till program, tyvrr.

Nu fr du ge dig! Det brjar bli tjtigt med din bitterhet i varenda trd. Det gr inte kra macprogram i Windows heller.

OnT:
Winamp har funnits fr Mac, men vad jag vet s slutade de utveckla det fr flera r sedan och det r inte skert att det fungerar p en modern Mac. Men det finns garanterat andra stt att lyssna p din radiokanal. Sg vad den heter s kanske vi kan hjlpa dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in