Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Först och främst beror det på vad du menar med psykos. Psykos innebär ju att man "tappar" verklighetsförankringen och därmed skulle ju alla som dricker alkohol vara drabbade av psykos eftersom de "tappar" verklighetsförankringen och gör "dumma" saker på fyllan.
Jag tycker inte du ska oroa dig över det du upplevt. Det kan finnas många olika förklaringar. Du kan ha drömt, du kan ha fantiserat, minnesluckor osv...
Med psykos menar jag just det det är..att man tappar kontakt med verkligheten.
Jag gör sällan "dumma" saker på fyllan osv. Är en ganska skötsam kvinna om jag säger så. Därför blir jag ganska orolig när detta nu hände mig. Jag gjorde ingenting dumt under fredagens festligheter vilket var väl ganska tur det med tanke på att jag upplevde en del konstiga saker och kunde förmodligen hittat på en del skumma saker själv.
Frågade även mina vänner nu under kvällen om vad dom tyckte om min nivå på fyllan. Ingen tyckte att jag var dyngrak direkt utan mer som jag brukar vara (mao bara fuller, inte dyngis

). En ganska normal fylla med andra ord som fick ett väldigt annorlunda slut bara (?).
Önskar det bara varit en dröm faktiskt.