Citat:
Ursprungligen postat av
MisterBear
Jag fick 250mg Baclofen gratis av HC när jag köpte 5g av den där 4F-MDMB-2201 cannabinoiden. Vad är en lagom dos att ta första gången, är det lugnt fastän jag tagit kanske 0,3mg Subutex? Någon som har ett bra sätt att dela upp en dos när man inte har en bra våg. Har bara en våg som visar 0,1 som minst.
Edit: Hur intar man det ens, snorta eller ska man bomba det?
baclofenet från hc går faktiskt helt utmärkt att röka, då är det ju väldigt lätt att bara slänga lite på ett folie och blossa lite försiktigt tills man känner sig nöjd, då behövs ingen våg, det är bara att börja med väldigt lite och testa sig fram, mycket möjligt att det är lite slösaktigt att röka det dock, vet inte vilken administreringsmetod som är mest effektiv, att röka är ju oftast lite slösaktigt med det är det säkraste sättet att administrera på by far
jag brukade få massa baclofen på köpet av en kran som jag köpte annat av, hade en massa 30mg piller som jag käkade friskt, märkte aldrig någonting av det, blev lite lugnare kanske, höll på så där i några månader men sen när kranen la ned och baclofenet var slut så fungerade inte sömnen alls och det tog lite mer än 2 månader innan jag kunde sova någorlunda normalt igen
tycker baclofen, liksom gabapentin lämpar sig väldigt bra om man vill kliva av från benso eller lyrica och speciellt om man ska kliva av från phenibut (baclofen är en gaba-b agonist liksom phenibut) och behöver något som gör att man ändå klarar av att fungera i vardagen, men tycker inte det är så kul som rusmedel, då är tidigare nämnda substanser roligare
@Snellastehesten Ja jag har tagit låga doser av gabapentin och baclofen tillsammans, jag vet inte riktigt vad du undrar angående det dock? dom verkar synergistisk