Citat:
Ursprungligen postat av
Zebbie
Jag fick hallucinationer och vakendrömmar (mardrömmar) när jag tog 50mg baclofen och 1000mg phenibut, faktiskt jävligt läskigt och obehagligt då jag aldrig fått det tidigare. Ska nog inte kombinera dessa droger i fortsättningen. På enbart 50mg baclofen eller 1000mg phenibut hände inte detta.
Testade detta, eller testar nu, startade rätt extremt med 225mg eller 250mg iförrgår, sedan 125mg igår (känns som en vecka sen, trots sovit 16+8+8h) rätt dåligt mående första 1h sen bra mående innan jag däckade plötsligt utan förvarning, verkar totalt livsfarligt på olika sätt plötsligt somna nånstans lär ju märkas liksom om jag gått ut vilket jag tänkte bara minuter innan jag däckade verkar det som...
Vakna med panik varje gång, upplevde att jag inte kunde andas och massa skumt mående, långsamhet, fått för sig konstiga saker, känns som man hamnat i nån slags psykosliknande med massa konstiga biverkningar, fått för mig massa saker som inte stämmer (tror jag).
Inte druckit på snart 2v, tidigare nästan varje dag sen vid jul typ, även dagligen benso vilket jag samtidigt minskat kraftigt. Inget sug efter det alls nu inte innan heller mådde dåligt av båda, särskilt så fort benso börja gå ur, ingen cold turkey där och mådde rätt bra när ökade lite mer kortsiktiga sorter, i princip bara diazepam innan, utom då och då sen innan. Även sovit mkt dåligt, sömnlösa nätter sen jobbat utan sömn (naturliga effekter såklart, som ingen matlust men oftopic). Ville bara ha någon kommentar på hur detta påverkar baklofen om någon mot förmodan skulle ha nån liknande erfarenhet.
Hursom hade jag läst på för dåligt och detta känns då långt ifrån ofarligt, sjukt dåligt omdöme på dessa överdoser det mesta har inte ens hunnit verka innan man hunnit däcka heller om man läser tiden, innan dess blev jag sugen på öl för första ggn på 11-12dar, innan intag efter högt intag hade det nog varit farligt om alkohol funnits hemma, tänkte liksom gå ut och köpa mat, troligen inte ätit ute nånstans dock men sjuka tankar på slutet, inga såna tankar igår.
Bakfyllan som väl inte verkat än, känns efter nån timmes uppvaknande med overklighet, till bra mående, ute och gick i solen vilket var trevligt. Jävligt trögtänkt och långsam som på höga doser benso, i att skriva nu tex. Är lugn och mår bra fast börjar bli lite yr nu känner jag inte sug efter någonting. Undrar med mat nu, om man borde försöka äta troligen trots frukost, tar en jävla tid allt känns det som iaf.
Jävligt skumt var iaf.
Edit:Och långt blev texten, var inte riktigt meningen...