2014-09-03, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Okej men kör på med 100 mg då eftersom du har sådan tolerans men absolut inte mer på en enstaka dos.

Ta det gärna ihop med några bira.

Menar du 50x2 eller 100x1 dosering?
Citera
2014-09-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Jävla skitdrog... visst blir man lugn på den, men man kan ju knappt röra sig, tappar saker och det illamående man får dagen efter är inte roligt. Detta hände på endast 50mg. Baclofen rör jag inte igen, bortkastade pengar.

Skumt har tagit 50mg baclofen idag och nu känner jag en jävla eufori, det gjorde jag inte förra gången. Kanske för att jag körde rätt hårt med phenibut dagarna innan och fick korstolerans? Nu när man gjort några dagars uppehåll verkar baclofen funka bättre. Har rätt mycket lyrica i kroppen också. Hoppas bara man slipper illamåendet imorgon.
Citera
2014-09-03, 23:14
Medlem
Citat:
Skumt har tagit 50mg baclofen idag och nu känner jag en jävla eufori, det gjorde jag inte förra gången. Kanske för att jag körde rätt hårt med phenibut dagarna innan och fick korstolerans? Nu när man gjort några dagars uppehåll verkar baclofen funka bättre. Har rätt mycket lyrica i kroppen också. Hoppas bara man slipper illamåendet imorgon.

Har tagit 75mg idag, brukar inte må illa, men får se imorn
Citera
2014-09-03, 23:34
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Menar du 50x2 eller 100x1 dosering?

100 mg på en gång.

Citat:

Ta en antihistamin för att motverka illamåendet.
Citera
2014-09-03, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
100 mg på en gång.

Ta en antihistamin för att motverka illamåendet.

Blev 75 , har gått 2 timmar känner mig avslappnad men det kanske blir peak inom 1 timme.
Citera
2014-09-04, 00:52
Medlem
hej

lämnar regelbundet kissprov efter att ha avslutat opiater,benz och cannabis mer eller mindre ofrivilligt- nu tycker jag mig ha förtjänat lite lugn en kväll och att få sova lite

är dessa något som synt på analys?

trevlig kväll!
Citera
2014-09-04, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meravallt
hej

lämnar regelbundet kissprov efter att ha avslutat opiater,benz och cannabis mer eller mindre ofrivilligt- nu tycker jag mig ha förtjänat lite lugn en kväll och att få sova lite

trevlig kväll!

Baklofen kollar de inte efter, ja om de verkligen har en stark misstanke kanske de skickar in på analys men risken är minimal.
Personligen håller jag med flera andra om att Baklofen inte är så kul, det kommer till sin rätt frafmörallt när man ska trappa ner gabadroger som alkohol, benso, ghb.
Har man ångest är det förstås bättre än ingenting, men alla trots att de inte har någon tolerans måste man visst ta höga doser som bara ökar på biverkningarna. Ta det gärna på kvällen om det är sömn du är ute efter, annars stor risk att du däckar mitt på dan och somnar ännu senare.

Börja med 20-30 mg och ta det från där är min rekommendation för första testet. Och all heder till er som får ut tiilräckligt av denna utan att behöva ta till starkare ångestdämpande och muskelavslappnande. Nån enstaka benso eller z-analog räcker om du behöver en boost och inte måste äta 10 stilnoct för att få en blund i ögat förstås.
Citera
2014-09-04, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Baklofen kollar de inte efter, ja om de verkligen har en stark misstanke kanske de skickar in på analys men risken är minimal.
Personligen håller jag med flera andra om att Baklofen inte är så kul, det kommer till sin rätt frafmörallt när man ska trappa ner gabadroger som alkohol, benso, ghb.
Har man ångest är det förstås bättre än ingenting, men alla trots att de inte har någon tolerans måste man visst ta höga doser som bara ökar på biverkningarna. Ta det gärna på kvällen om det är sömn du är ute efter, annars stor risk att du däckar mitt på dan och somnar ännu senare.

Börja med 20-30 mg och ta det från där är min rekommendation för första testet. Och all heder till er som får ut tiilräckligt av denna utan att behöva ta till starkare ångestdämpande och muskelavslappnande. Nån enstaka benso eller z-analog räcker om du behöver en boost och inte måste äta 10 stilnoct för att få en blund i ögat förstås.

Efter 4 timmar börjar man bli riktigt trött iaf jag, den är helt ok och ett betydligt bättre val än tex. stesolid enligt mig, med tanke på beroende risken på stess.
Citera
2014-09-04, 17:52
Medlem
Yes blev inte illamående idag av baclofen. Kan man ta 50mg idag igen eller bör man vänta några dagar?
Citera
2014-09-04, 19:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meravallt
hej

trevlig kväll!

Nej baklofen syns inte på analys, finns ingen metod för att finna substansen ens i dagsläget.
Citera
2014-09-04, 20:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Efter 4 timmar börjar man bli riktigt trött iaf jag, den är helt ok och ett betydligt bättre val än tex. stesolid enligt mig, med tanke på beroende risken på stess.

Baklofen är dessutom ännu mer muskelavslappnande än vad diazepam är.

Citat:
Yes blev inte illamående idag av baclofen. Kan man ta 50mg idag igen eller bör man vänta några dagar?

Ja det kan du, kör inte för många dagar i sträck bara för att undvika beroende, ha en paus på minst 48 H varje vecka.

O försök hålla dig på så låga doser som möjligt.

75-90 mg dagligen räcker för dom flesta om det ska användas för just ångest o spänningstillstånd.
Senast redigerad av Slingshot 2014-09-04 kl. 21:02.
Citera
2014-09-05, 10:49
Medlem
Jag tycker man nästan får lite AT-känslor dagen efter baclo/phenibut. Konstigt med tanke på att jag tar med 4-7 dagars break mellan gångerna och har tagit phenibut totalt 4 gånger och baclo 2 gånger bara. Brukar dock bli bättre andra dagen efter (där är jag nu). Kanske ska man ha 1 vecka mellan gångerna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in