Citat:
Ursprungligen postat av
meravallt
hej
lämnar regelbundet kissprov efter att ha avslutat opiater,benz och cannabis mer eller mindre ofrivilligt- nu tycker jag mig ha förtjänat lite lugn en kväll och att få sova lite
är dessa något som synt på analys?
trevlig kväll!
Baklofen kollar de inte efter, ja om de verkligen har en stark misstanke kanske de skickar in på analys men risken är minimal.
Personligen håller jag med flera andra om att Baklofen inte är så kul, det kommer till sin rätt frafmörallt när man ska trappa ner gabadroger som alkohol, benso, ghb.
Har man ångest är det förstås bättre än ingenting, men alla trots att de inte har någon tolerans måste man visst ta höga doser som bara ökar på biverkningarna. Ta det gärna på kvällen om det är sömn du är ute efter, annars stor risk att du däckar mitt på dan och somnar ännu senare.
Börja med 20-30 mg och ta det från där är min rekommendation för första testet. Och all heder till er som får ut tiilräckligt av denna utan att behöva ta till starkare ångestdämpande och muskelavslappnande. Nån enstaka benso eller z-analog räcker om du behöver en boost och inte måste äta 10 stilnoct för att få en blund i ögat förstås.