• 1
  • 2
2003-12-06, 05:07
Bannlyst
Haha, fan va bra och rolig filmen r
eller vad tycker ni
Citera
2003-12-06, 11:00
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAKiNG
Haha, fan va bra och rolig filmen r
eller vad tycker ni

Hmmm, den knns ganska larvig. Jag har den p VHS. Visst skrattar jag nr jag ser filmen men det r inte fr att den r bra......
Citera
2003-12-06, 14:15
Medlem
Den r bra! Riktigt B-Bra!

chilenaren under frhret: "Jag knade honom med knutna nvar"
wh??
Citera
2003-12-06, 14:19
Medlem
Det roligaste med filmen r just att skdespelarna r s dliga...gillar nr snubben hller ketchup p turkgrannarnas matta.
Citera
2003-12-06, 14:36
Medlem
Le Saboteurs avatar
Det bsta i filmen r ju polisfrhret med killen i tuppkam. Han r ju den hrdaste karaktren i hela filmen

''Jag svr evig trohet till adolf hitler. Hail Hitler''
''N Fan Gru!?''
Citera
2003-12-06, 14:52
Medlem
Von Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pro Patria
Det roligaste med filmen r just att skdespelarna r s dliga...gillar nr snubben hller ketchup p turkgrannarnas matta.

En detalj man glmde att tillgga var att den ena nazzen skulle sga "Vad, kan den inte flyga mer?", efter att han smetade in mattan och dess turkiske gare stormade in i lgenheten.
Citera
2003-12-06, 22:59
Medlem
Ralf2s avatar
Har nn annan n jag lagt mrke till att ljudet inte alls stmmer verens med filmen p nt stt. Knns som om det r plagt i efterhand eller nt. Och dom snackar s jkla konstigt ocks, som vrsta 70tals dialekten.
Citera
2003-12-07, 02:55
Medlem
t.montanas avatar
Ni har inte lagt mrke till det roligaste med hela filmen. Tjejen som r i lgenheten hos snubben som blir nitad med yxa, umgs med nazzarna nr de ser p a clockwork orange. Kanonbudget dr, jttebra film

Jag mste bara tillgga att hon r den smsta skdespelerskan som beflckat svensk film och kultur fr den delen. "N, men sluta..det gr ju ont"..snackar man s nr pojkvnnen blir halvt ihjlslagen med yxa?
Citera
2003-12-08, 06:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av t.montana
Ni har inte lagt mrke till det roligaste med hela filmen. Tjejen som r i lgenheten hos snubben som blir nitad med yxa, umgs med nazzarna nr de ser p a clockwork orange. Kanonbudget dr, jttebra film

Jag mste bara tillgga att hon r den smsta skdespelerskan som beflckat svensk film och kultur fr den delen. "N, men sluta..det gr ju ont"..snackar man s nr pojkvnnen blir halvt ihjlslagen med yxa?

S sger hon iof inte, har filmen p datan, har kollat om 3 gnger....
Citera
2003-12-08, 06:31
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Nattbuss 807 r utan tvekan den smsta film som gjorts i Sverige ngonsin, alla kategorier. Det finns helt enkelt ingen smre film, det r helt omjligt att gra ett smre jobb. Jag har sett bttre redigeringar gjorda med hjlpa av seriekopplade telefonsvarare, jag har hrt bttre dialog skriven p mjlkpaket, jag har sett skdespelare agera bttre dyngraka, hga som hus, skitiga, frbannade, trtta och med hemlngtan n vad skdisarna i Nattbus 807 lyckas krysta ur sig. David Flamholc borde inte bara hngas, hans lik borde brnnas p bl och hungriga hundar f ta upp resterna.
Citera
2003-12-08, 09:09
Medlem
kaleids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Nattbuss 807 r utan tvekan den smsta film som gjorts i Sverige ngonsin, alla kategorier. Det finns helt enkelt ingen smre film, det r helt omjligt att gra ett smre jobb. Jag har sett bttre redigeringar gjorda med hjlpa av seriekopplade telefonsvarare, jag har hrt bttre dialog skriven p mjlkpaket, jag har sett skdespelare agera bttre dyngraka, hga som hus, skitiga, frbannade, trtta och med hemlngtan n vad skdisarna i Nattbus 807 lyckas krysta ur sig. David Flamholc borde inte bara hngas, hans lik borde brnnas p bl och hungriga hundar f ta upp resterna.
S sant som det r sagt :mad:
Citera
2003-12-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le Saboteur
Det bsta i filmen r ju polisfrhret med killen i tuppkam. Han r ju den hrdaste karaktren i hela filmen

''Jag svr evig trohet till adolf hitler. Hail Hitler''
''N Fan Gru!?''

hehe det r s jvla bra, har just det inspelat p datorn, resten av filmen r dock vrdels, dligt filmat, skdespelarna har ingen talang och det vrsta av allt r nog ljudet..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in