2003-12-06, 21:21
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majskolv
Det ska vara rakat på bruden. Det finns inget värre än att få hår i munnen, usch!!

En mus ska vara hårig och smaka! Det ska kännas flera timmar efteråt när man lapat geggveck!
Citera
2003-12-06, 21:39
Medlem
Samhains avatar
Själv rakar jag bara skallen och ansar skägget litegrann. Skulle aldrig falla mig in att beröva min lekamen från övrig behåring. Däremot skulle jag nog "lugga" frugan om hon fick för sig att börja odla hår någon annanstans än på huvudet
Citera
2003-12-06, 21:53
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Jag har rakat benen en gång (rekomenderas EJ om du inte vill bli utskrattad förståss), jag har även rakat mig under armarna och gör det fortfarande ca en gång i veckan.
Rakar mig även på pungen och runt penisen, tjejerna gilalr det av någon anledning när dom suger =)
Citera
2003-12-06, 21:55
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Jag kräver att min tjej ska vara helt hårfri, så om hon nu skulle ha samma krav på mig så skulle inte jag ha några invändningar mot att raka mig.
Dock skulle jag aldrig raka benen, samt raggarsträngen

undrar om raggasträngen växer ut precis som den gjorde första gången man fick den, men jag skulle ALDRIG raka bort den.
det är min stolthet.
Citera
2003-12-06, 22:32
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dj_Slimme
undrar om raggasträngen växer ut precis som den gjorde första gången man fick den, men jag skulle ALDRIG raka bort den.
det är min stolthet.

Har rakat den en gång och det tog ett bra tag innan den såg ut som den gjorde innan, så det gör jag aldrig igen...
Citera
2003-12-07, 01:48
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dj_Slimme
det är min stolthet.

Helt outbildad som jag är undrar jag vad raggarsträngen är?
Citera
2003-12-07, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Helt outbildad som jag är undrar jag vad raggarsträngen är?

Håret mellan snoppen och naveln.
Citera
2003-12-07, 01:57
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tribalghost
Håret mellan snoppen och naveln.

Tackar! Det var vad jag trodde.
Citera
2003-12-07, 14:06
Medlem
Bert-Börjes avatar
Både jag och tjejen föredrar hårlöst arbetsunderlag för tunga och läppar. Att däremot raka benen och liknande - jag - nejnej.
Citera
2003-12-07, 16:54
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Börje
Både jag och tjejen föredrar hårlöst arbetsunderlag för tunga och läppar. Att däremot raka benen och liknande - jag - nejnej.

det gör nog de flesta, de jag känner iaf.
men inte är jag någon feminist, men rakar tjejer sig så ska killar också göra det.
mer än bara i ansiktet menar jag då.
Citera
2003-12-08, 16:31
Medlem
ÄlskaMigs avatar
tror nog helt klart att folk blivit mer fobiska när d kommer till kroppshår m tiden. vet inte varför.

själv har jag inga problem m kroppshår men håller mig rakad. min pojkvän e däremot mer rakad än vad jag e då han även rakar armarna, ngt jag inte gör.
Citera
2003-12-08, 23:41
Medlem
Jag rakar mig mig under armarna, brostet, pungen och trimmar omraden runt kuken ganska hart. Kraver naturligtvis att min donna ar rakad och hon alskar min hart trimmade kuk!!!
Alla tander vi pa olika saker och sa lange bada parter ar overrens sa spelar det ju ingen roll hur man ser ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in