2003-12-06, 02:07
Medlem
tjohos avatar
Är det bara som jag fått för mig eller håller hela riket på att bli skitskraj för kroppsbehåring?

Jag rakar ansikte och inget annat. Skulle jag krypa ner till madamen med bröst, armar eller paketet rakat/vaxat så skulle hon nog garva på sig.

Kan ju mycket väl vara så att jag är en relik från svunna tider och att det är mitt Neandertalsarv som talar.
Citera
2003-12-06, 02:18
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Är det bara som jag fått för mig eller håller hela riket på att bli skitskraj för kroppsbehåring?

Jag rakar ansikte och inget annat. Skulle jag krypa ner till madamen med bröst, armar eller paketet rakat/vaxat så skulle hon nog garva på sig.

Kan ju mycket väl vara så att jag är en relik från svunna tider och att det är mitt Neandertalsarv som talar.

Det verkar inte bättre. Vi har nog fruktkakorna som på senare tid alltmer horar runt i tv och propagerar för sina fjollerier att tacka för det.

Själv är jag av naturen inte särskilt hårig, men vad som ändå finns stannar!
Citera
2003-12-06, 02:23
Medlem
clabbe69s avatar
smaken är väl som baken.

har på denare tid börjat raka mig. okej, ansiktet började man med när så krävdes men sen så blev det mer och mer. Nu är det lagom jobbigt med 'hårjagande'. men det är endå så att så länge den du är med tycker att det är oki. så är det bra.
Citera
2003-12-06, 02:28
Medlem
H.E.L.s avatar
Har du tjej o du helt plötsligt rakar av dig allt du har så blir effekten motsatt. Finns ju ingen anledning o göra det... ( om det inte e en pik till din hårtårta till flickvän) Gillar hon könshår så e det ok... men inte för mig.

puss på er...
Citera
2003-12-06, 02:30
Medlem
H.E.L.s avatar
Vad tycker ni själva? Vad kollar ni på porrsidorna ni surfar på? inte fan e det bäverfittor som ser ut o kunna äta en! eller? i så fall... väx väx väx...
Citera
2003-12-06, 02:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Vad tycker ni själva? Vad kollar ni på porrsidorna ni surfar på? inte fan e det bäverfittor som ser ut o kunna äta en! eller? i så fall... väx väx väx...
jag tänker på att mitt stora ollon stark som en påle, smeker en stund utanför några blöta blygdläppar, för att sen stöta in den mjukt men ändå inte så hårt o få höra ett "aaaaahhhhhhhhhh" ifrån tjejen.. fan inget slår IRL.. i värsta fall finns det ju webcam..

edit: detta är absoullit inte en uppmaning till att jag stöter in min påle i min discett drive via webcam.. jag tänkte på er andra..
Citera
2003-12-06, 09:32
Medlem
tjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.

Kollar faktiskt hellre en 70-80talsporris än en från idag. Då såg ju damerna vuxna ut och inte fjunfritt som småbarn.

Ska poängtera att jag lägger egentligen ingen värderingen i mitt resonemang, utan jag startade tråden bara för att jag är nyfiken på om mitt resonemang stämmer. Jag har själv hållt mig till en och samma partner i 13 år nu, så jag vet egentligen inte hur "marknaden" ser ut.
Citera
2003-12-06, 14:04
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Kollar faktiskt hellre en 70-80talsporris än en från idag. Då såg ju damerna vuxna ut och inte fjunfritt som småbarn.

Ska poängtera att jag lägger egentligen ingen värderingen i mitt resonemang, utan jag startade tråden bara för att jag är nyfiken på om mitt resonemang stämmer. Jag har själv hållt mig till en och samma partner i 13 år nu, så jag vet egentligen inte hur "marknaden" ser ut.

Respekterar att du gillar håriga musar. Dagens tjejer e rakade. De flesta i alla fall. Vilket jag tycker e en jävla tur. Visst har man sprungit på någon pälsmössa då o då men det e ju bara o skicka in henne på dass med en rakhyvel.
Citera
2003-12-06, 14:22
Medlem
TomBombadills avatar
Jag kräver att min tjej ska vara helt hårfri, så om hon nu skulle ha samma krav på mig så skulle inte jag ha några invändningar mot att raka mig.
Dock skulle jag aldrig raka benen, samt raggarsträngen
Citera
2003-12-06, 14:29
Medlem
Lorelais avatar
Jag avskyr hår. Om det inte sitter på huvudet vill säga.
Citera
2003-12-06, 16:21
Moderator
Sun Rulers avatar
Jag rakar mig i ansiktet, under armarna, pungen och området runt! Skulle dock aldrig raka vare sig armarna eller benen!
Citera
2003-12-06, 17:51
Medlem
Det ska vara rakat på bruden. Det finns inget värre än att få hår i munnen, usch!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in