Vart hittar man annars färska (sevärda) pjäser då? Fotologs självmord och snöhelvetet har ju gjort att man är taskigt uppdaterad. Man ser en å annan panel men mycket sällan...
Finns nog inte såååå jävle mkt grejer som är nya från i höstas. Rör mig mkt centralt i Gävle å ser ytterst sällan nya målningar, men visst de händer. När snön töat bort helt och plusgraderna kmr smygandes ska du se att det blir lite fart på skiten igen
Vart hittar man annars färska (sevärda) pjäser då? Fotologs självmord och snöhelvetet har ju gjort att man är taskigt uppdaterad. Man ser en å annan panel men mycket sällan...
Sitter en ny på TeamSportia XL såg jag precis när jag rullade hem från jobbet. Såg dock inte speciellt mycket då det va ganska mörkt. Får kolla upp det där lite närmare imorgon
Sitter en ny på TeamSportia XL såg jag precis när jag rullade hem från jobbet. Såg dock inte speciellt mycket då det va ganska mörkt. Får kolla upp det där lite närmare imorgon
Kan det vara en "cas" som jag tror suttit sedan sommras?
Sitter en risig kromare av Mac på sidan av XL. Antingen är det Hios som skriver det på sidan om för han är trött på att få alla sina grejer kryssade, eller så är det nån polare till honom.
Appropå XL. XL bygg på Kryddstigen har tre stora kromare på sin fasad mot södra linjen, sågs från upptåget.
Syntes även lite nya tags av OC och hobbyninja längst riks 80. Det ser ut som att toysen börjar vakna till liv igen nu när solen börjat titta fram, säkert kommer fler "säsongsmålare" vakna till liv.