2011-06-07, 14:46
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mymouth
Såg lite nya tags å en målning typ vid boulougnen (stavning) av bong och av wo vet inte om dom kanske är jätte kända i ngn annan stad eller kanske ngra gammla writers från Gävle ngn som vet??
Tror någon som har kört " Wo " har lirat i Lidköping. Men kan ju bara vara ett sammanträffande, är ju inte det mest... kreativa namnet.
Den Wo i lidköping körde nog för några år sen, inte så vidare skicklig imo,
Citera
2011-06-08, 09:30
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldare
tyckte jag såg något nytt på det gamla tåget som står inne på yarden vid gamla postkontoret, tåget som står närmast själva byggnaden

Möjligtvis.

Förövrigt så ser man mycket målade tåg nu förtiden. Go!

Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
nytt av pwa rns i hemstatunneln..

Såg det också. Lite konstigt att Rns:en inte såg klar ut, när dom andra var klar.

Citat:
Såg lite nya tags å en målning typ vid boulougnen (stavning) av bong och av wo vet inte om dom kanske är jätte kända i ngn annan stad eller kanske ngra gammla writers från Gävle ngn som vet??

Det sitter en BONG på betongfundamentet vid ån(under bron). En riktigt skön comeback-målning. Det satt en Bong på exakt samma ställe för ca 5 år sedan för er som inte (vet/kommer ihåg). Hoppas att han fortsätter att måla nu!
Har inte en aning om vem Wo är just nu. Men såg den uppdelade piecen på pelarna.
Kul att den bron målas. var helt nermålad för ett par år sedan!
Citera
2011-06-14, 16:07
Bannlyst
Har sett nya tags av "Tia"/"Tias" både här på söder och nere på gävle strand vid gods tågen. Stora genombråttet för nya Hfu ?
Citera
2011-06-14, 16:29
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Har sett nya tags av "Tia"/"Tias" både här på söder och nere på gävle strand vid gods tågen. Stora genombråttet för nya Hfu ?
Var ser du ett stort genombrott i ett par tags?
Citera
2011-06-14, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Var ser du ett stort genombrott i ett par tags?

Haha det var ett skämt! Det var inte direkt dom stiligaste tagsen men fattar hur kul det kan vara att göra dom. Nä men vad jag menade var att om ngn visste om dom hära var ett gäng riktiga seriösa killar/tjejer eller ngra snorungar som kommit över en kanna.
Citera
2011-06-14, 21:56
Medlem
s-koops avatar
Citat:
Haha det var ett skämt! Det var inte direkt dom stiligaste tagsen men fattar hur kul det kan vara att göra dom. Nä men vad jag menade var att om ngn visste om dom hära var ett gäng riktiga seriösa killar/tjejer eller ngra snorungar som kommit över en kanna.

Seriösa.
Citera
2011-06-15, 03:40
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:

såg tagsen. Genombrott vet jag inte. Men det är roligt att dom kör iallafall! Ju mer klotter desto bättre!
Citera
2011-06-16, 16:41
Medlem
Nytt av tia efter linjen ute i furuvik med, tror dom ligger på nätet också

EDIT:
http://www.fotolog.com/tenths/67436194
http://www.fotolog.com/tenths/67426192
http://www.fotolog.com/tenths/67416602
Citera
2011-06-16, 17:12
Medlem
Hejsan12345s avatar
Haha, tycker denna tråd är så gullig. Rapporteras direkt någon lägger en målning typ.
Citera
2011-06-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Haha, tycker denna tråd är så gullig. Rapporteras direkt någon lägger en målning typ.

och det menar du då att dom andra stadstrådarna inte gör?
Citera
2011-06-16, 20:43
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
och det menar du då att dom andra stadstrådarna inte gör?

Hm, inte vad jag har tänkt på iaf. Säger ju ändå en del om scenen.
Citera
2011-06-17, 12:07
Medlem
zporpnittegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345

tycker att det är gulligt att du sitter och kommenterar i en tråd du inte har så stor uppfattning om! eller vad vet jag, du kanske bor i en ännu mindre håla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in