Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-08, 13:40
  #145
Medlem
###
__________________
Senast redigerad av kazmur 2009-08-08 kl. 13:41. Anledning: Tänkte lite fel
Citera
2009-08-08, 15:01
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klokan
Någon som vet ett bra skärmskydd? Tänkte ha ett gelaskin o sedan något som skyddar skärmen på äppleluren

Mvh

www.guardfilm.com, har beställt därifrån själv. Har deras Full Body Guard på en iPod Touch, det är verkligen skitbra!

Mvh Frankie
Citera
2009-08-08, 15:08
  #147
Medlem
Elmundos avatar
Det står i min beställning under rabatter "10 gb data ingår. "
Det ingår väl 10GB data per månad?

Det gäller 3Pott 499.
Citera
2009-08-08, 15:26
  #148
Medlem
Mark Tremontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Funderar på att eventuellt köpa en iPhone 3gs från USA. International-orders.com för att vara mer exakt. Har beställt en iphone 2g därifrån förra året så jag litar på dom. Men till saken ...

Antar att det inte går att låsa upp OS 3.0 än så länge? För jag måste väl vänta tills att det går innan jag kan använda mitt halebop kontantkort i den?

Telefonen ny i paket+frakt blev totalt 624 dollar och i svenska kronor 4461. Billigt!

Eh. Är det verkligen så lätt? För annars är det ju ett givet köp! Hur lång tid var frakten på din förra lur?
Citera
2009-08-08, 15:40
  #149
Medlem
stardustrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmundo
Det står i min beställning under rabatter "10 gb data ingår. "
Det ingår väl 10GB data per månad?

Det gäller 3Pott 499.
Ja, det ska vara per månad. Om man skulle överstiga det så kostar det inget extra, då stryper de hastigheten.
Citera
2009-08-08, 17:17
  #150
Medlem
patgarrets avatar
Kan någon förklara för en total noob om det här med jailbreak? Som jag fattar det så kan man efteråt ladda ner rippade program??

Lost
Citera
2009-08-08, 18:20
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patgarret
Kan någon förklara för en total noob om det här med jailbreak? Som jag fattar det så kan man efteråt ladda ner rippade program??

Lost
Varför söker du bara inte? "Jailbreak iPhone" @ google lär ge dig mer än du behöver.
Citera
2009-08-08, 19:46
  #152
Medlem
Loamigads avatar
Två smågrejer som jag stör mig otroligt på efter många års användande av SE-mobiler är;

- Saknad av leveransrapport på sms
- Saknad av information om att den man ringer upp befinner sig i ett annat samtal just nu (inte samma sak som upptaget, duh)

Skriver inte för att jag bara vill klaga utan gör det för att det säkerligen finns andra som stör sig på samma saker eller kanske kan tipsa om det finns nån JB-app som fixar biffen...
Citera
2009-08-08, 20:30
  #153
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
Eh. Är det verkligen så lätt? För annars är det ju ett givet köp! Hur lång tid var frakten på din förra lur?

Det spelar väl ingen roll var ifrån man köper telefonen ifall det endå går att låsa upp den?

När jag köpte 2gn från USA så var den operatörslåst till at&t men det löstes ju genom att låsa upp den via datorn. Tog väl 2 veckor eller något att få hem den!

Citat:
Ursprungligen postat av c3l
Hur kan det vara så billigt? Har de börjat sälja iPhone 3GS utan operatörslås i USA nu? Kan man be någon polare i USA köpa och skicka åt en utan problem, eller har internal-oreders.com särskilda rättigheter eller annat konstigt?

Dom är operatörslåsta som jag skrev ovan.

Varför be någon kompis köpa när du kan beställa själv utan problem?
Citera
2009-08-08, 21:07
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loamigad
Två smågrejer som jag stör mig otroligt på efter många års användande av SE-mobiler är;

- Saknad av leveransrapport på sms
- Saknad av information om att den man ringer upp befinner sig i ett annat samtal just nu (inte samma sak som upptaget, duh)

Skriver inte för att jag bara vill klaga utan gör det för att det säkerligen finns andra som stör sig på samma saker eller kanske kan tipsa om det finns nån JB-app som fixar biffen...

angående leveransrapport Så vet jag att iRealSms klarar det, om du dvs. Et vad koden är
Citera
2009-08-08, 21:23
  #155
Medlem
Mark Tremontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Det spelar väl ingen roll var ifrån man köper telefonen ifall det endå går att låsa upp den?

Konstigt skrivet av dig. Men nej, det gör det inte. Det enda som spelar roll för mig är priset och eventuellt hur länge man binder sig till något.

Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
När jag köpte 2gn från USA så var den operatörslåst till at&t men det löstes ju genom att låsa upp den via datorn. Tog väl 2 veckor eller något att få hem den!
2 veckor låter perfekt det. Ska nog beställa inom en snar framtid från sidan du tipsade om. Såg även att det gick att låsa upp 3.0 med. Tack för tipset
Citera
2009-08-08, 21:54
  #156
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
Konstigt skrivet av dig. Men nej, det gör det inte. Det enda som spelar roll för mig är priset och eventuellt hur länge man binder sig till något.


2 veckor låter perfekt det. Ska nog beställa inom en snar framtid från sidan du tipsade om. Såg även att det gick att låsa upp 3.0 med. Tack för tipset

Man binder sig inte till något

Antingen beställer jag också en eller så blir det en htc hero. Måste fundera
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback