9 401 besökare online
858 139 medlemmar • 45 867 500 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Telefoni och mobiltelefoner > Tele - allmänna diskussioner
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Tius
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loamigad
Uppenbarligen skiljer sig våra resultat väldigt mycket utan någon egentlig anledning (?). Resultaten via datorn är något felaktiga då jag hade några nätverksnyttjande program igång då jag testade, märkte det först senare. Det har ju dock inte en positiv effekt på resultaten utan snarare tvärtom.

http://i29.tinypic.com/ev2mnk.jpg

Måste vara något fel på min usb anslutning helt enkelt. Ska prova från en annan dator senare!

vaifriden
Medlem
vaifridens avatar
felpost.

Tius
Medlem
Går det på något sett eller finns det någon app som tar bort autolås när min iPhone är dockad?

cingarus
Medlem
Söker fortfarande nån applikation som gör att man kan muta luren, utan att använda knappen.
Kanske inte finns överhuvudtaget?
Mvh

Nickols323
Medlem
Nickols323s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cingarus
Söker fortfarande nån applikation som gör att man kan muta luren, utan att använda knappen.
Kanske inte finns överhuvudtaget?
Mvh

Tror inte det, men pröva att söka på Cyndia (förutsätter att den är Jailbreakad )

cingarus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickols323
Tror inte det, men pröva att söka på Cyndia (förutsätter att den är Jailbreakad )
japps JB, har sökt men inte funnit..
mvh

Chanandler Bong
Medlem
Chanandler Bongs avatar
Citat:
How much fick du pröjsa för ett sådant?

Om du går in på länken går det att få fram en summa på 100 dollar. Vet inte om det är med frakt eller inte, men arbetstidenvar tydligen 25 dagar.

Nickols323
Medlem
Nickols323s avatar
Idag efter jobbet så upptäckte jag ett brev i brevlådan som hade postens e-brev tryck.
Hjärtat började pumpa av glädje och jag slet upp det, bara för att se att Telia gjort en kreditupplysning på mig...
Snacka om att man har blivit brevbärar paranoid.

Men det är ett steg på rätt väg med kredupplysningen klar, right?

Lars Vinterdäck
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Idag efter jobbet så upptäckte jag ett brev i brevlådan som hade postens e-brev tryck.
Hjärtat började pumpa av glädje och jag slet upp det, bara för att se att Telia gjort en kreditupplysning på mig...
Snacka om att man har blivit brevbärar paranoid.

Men det är ett steg på rätt väg med kredupplysningen klar, right?

Klart det är

-----

Funderar på att eventuellt köpa en iPhone 3gs från USA. International-orders.com för att vara mer exakt. Har beställt en iphone 2g därifrån förra året så jag litar på dom. Men till saken ...

Antar att det inte går att låsa upp OS 3.0 än så länge? För jag måste väl vänta tills att det går innan jag kan använda mitt halebop kontantkort i den?

Telefonen ny i paket+frakt blev totalt 624 dollar och i svenska kronor 4461. Billigt!

"My country is not a banana republic. It has never been a banana republic. It will never be a banana republic. I will not allow people to call it a banana republic. This is because we grow potatoes, not bananas"

Nickols323
Medlem
Nickols323s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Klart det är

-----

Funderar på att eventuellt köpa en iPhone 3gs från USA. International-orders.com för att vara mer exakt. Har beställt en iphone 2g därifrån förra året så jag litar på dom. Men till saken ...

Antar att det inte går att låsa upp OS 3.0 än så länge? För jag måste väl vänta tills att det går innan jag kan använda mitt halebop kontantkort i den?

Telefonen ny i paket+frakt blev totalt 624 dollar och i svenska kronor 4461. Billigt!

Upplåsning av 3.0 och även 3.0.1 går fina fisken

kolla in dessa länkar:

Jailbreak:
http://www.iclarified.com/entries/in...scid=11&seid=2

Unlock:
http://www.iclarified.com/entries/in...scid=11&seid=1

c3l
Medlem
c3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Funderar på att eventuellt köpa en iPhone 3gs från USA. International-orders.com för att vara mer exakt. Har beställt en iphone 2g därifrån förra året så jag litar på dom.

Hur kan det vara så billigt? Har de börjat sälja iPhone 3GS utan operatörslås i USA nu? Kan man be någon polare i USA köpa och skicka åt en utan problem, eller har internal-oreders.com särskilda rättigheter eller annat konstigt?

vaifriden
Medlem
vaifridens avatar
en schysst alarmklocka-app...? någon som känner till en? alltså, en som väcker även telefonen ch drar igång larmet om den är avstängd, som en "vanlig" (min förra) mobil.

Svara på ämne
Topp Dela »