2003-12-05, 20:10
Medlem
Det är så att min bedårande flickvän ville testa analsex och jag var inte sen att
haka på. Nu till problemet trots tre försök så tycker hon det gör asont och jag har inte ens kört in ollonet!!? Vad göra? Hon vill verkligen och vi använder glidmedel men det verkar vara fördömt...
Någon som har mer erfarenhet o kan upplysa mig

tack på förhand
Citera
2003-12-05, 20:19
Medlem
LadyTieras avatar
Hej, om hon verkligen vill det så ska ni ta det lungt, efter missade försök så kan sprickor i ändtarmen leda till större smärta nästa gång ni försöker, ta det lungt ett tag.

Sedan är rätt glidmedel viktigt, det finns en som heter Analeze och har viss bedövande verkan.

läs dena pdf så får du lite mera tips och handledning, men kom ihåg att ta det lungt och verkligen betätta för varandra vad man känner/tycker är viktigt
Citera
2003-12-05, 20:21
Medlem
mmm tack!!

Man tackar för ett snabbt svar....
det är bara att läsa då
Citera
2003-12-06, 18:10
Medlem
Annars kan ni applicera xylocain (bedövingsmedel) runt öppningen på henne så ska det nog gå bra+ en jävla massa glidmedel. Jag har bara använt glidmedel och det har gått bra. Drick gärna några glas vin innan i avslappnande syfte.
Citera
2003-12-06, 18:12
Medlem
bara att stoppa in en burk vaselin i röven på henne
Citera
2003-12-06, 18:57
Medlem
Min flicka har alltid varit emot att få den i rumpan och även fast jag vill så vill man ju inte tvinga sig på men så hände det... okej vi gjorde lite fuffens innan och då plötsligt vart man erbjuden att hälsa på i bakvägen Det vi gjorde en stund innan var att "mjuka" upp ordentligt med olja och mina fingrar, sen var det bara att glida in sakta men säkert.

Måste dock säga att jag föredrar den vanliga vägen men det var ju lite laddat så man gick ju igång ändå. Att man är tokig i hennes bakdel gör ju inte saken sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in