Jag har på senare tid blivit väldigt intresserad utav att arbeta som reseledare. Få vistas utomlands en längre tid, och förhoppningsvis på flera ställen så att man får se mycket utav världen. Man får även träffa mycket folk och man får se vad man själv går för. Jag är även medveten om att lönen är skit samt att det är dåliga arbetstider och att man jobbar minst 6 dagar i veckan, men detta är ingenting som stör mig. Jag vet dock inte ifall jag är än bra kandidat nog att bli antagen, så jag frågar därför er, och förhoppningsvis någon med erfarenhet och kunnighet inom ämnet.
Skulle jag ha stor chans att bli antagen som reseledare?
(Dessa är kraven hos Ving)
Grundkrav:
Gymnasiekompetens - Det har jag
Arbetslivserfarenhet. Gärna inom service och försäljning. - Arbetat i butik på bensinstation, sommarjobbat x2 somrar på äldreboende samt x1 säsong som försäljare i Ayia Napa
Körkort (minst ett år) - Inte ännu, men kommer att ha haft i 1 år när jag väl söker.
Flytande svenska i tal och skrift - Jajjemen
God engelska i tal och skrift - Ja, VG i Engelska A/B/C
Meriterande:
Ytterligare språk: framför allt spanska och de nordiska språken - Kan ju förstå samt prata de nordiska språken, förutom finska

Vad fan ska jag med spanska till? Om jag pluggar och lär mig engelska så får väl spanjorerna göra samma sak, inte fan talar dem svenska

Men det är ju inte så svårt, hola, adios osv. Går ju lära sig.
Eftergymnasial utbildning - Räknas en två veckors intensiv bartenderutbildning som jag gjorde efter studenten?

Om inte - Nej
Längre utlandsvistelse - x1 säsong i Ayia Napa
Har hög social kompetens - Vettifasen, är det något man kan plugga upp?