2009-07-30, 11:05
Medlem
Hejsan! Vilka är de bästa 9/11 dokumentärerna enligt er? Vi tänkte dra ett 9/11 maraton med dokumentärer och måste börja ladda upp.
Själv har jag sett en hel del men en polare har inte sett några.
Har letat efter alla 3 loose change men 1,3 verkar vara svårt att hitta för att ladda hem..

Ge mig tips!
Citera
2009-07-30, 11:24
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaffe
Hejsan! Vilka är de bästa 9/11 dokumentärerna enligt er? Vi tänkte dra ett 9/11 maraton med dokumentärer och måste börja ladda upp.
Själv har jag sett en hel del men en polare har inte sett några.
Har letat efter alla 3 loose change men 1,3 verkar vara svårt att hitta för att ladda hem..

Ge mig tips!

Är ni intresserade av riktiga dokumentärer eller pårökta foliehattar som fått en kamera och en lapp där det står "Lycka till och ljug så mycket ni orkar!"?
Citera
2009-07-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Är ni intresserade av riktiga dokumentärer eller pårökta foliehattar som fått en kamera och en lapp där det står "Lycka till och ljug så mycket ni orkar!"?
Pårökta foliehattar.
Citera
2009-07-30, 11:41
Medlem
http://www.911documentaries.com/

Citera
2009-07-30, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kELLk
http://www.911documentaries.com/

Jag undrade lite också vilka som ni personligen har funnit mest intressanta, och givande. Tack för länk!
Har för mig att Revisited och eyewitness ska vara bra.
Citera
2009-07-30, 16:37
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaffe
Pårökta foliehattar.

ok... hmmm, jag har ju inte sett så många av dem, har LC och 911 - In plane sight hemma. Man blir ju onekligen mörkrädd när man ser dem, och ännu mer mörkrädd när man inser att folk går på det.
Citera
2009-07-30, 16:45
Medlem
Se Konspiration 58 istället, så förstår man hur enkelt det är att lura en massa med dokumentärer.
Citera
2009-07-30, 18:43
Medlem
sten.bs avatar
Gå in på länksidan. Där finns både Storebror och Sanningssökarna representerade och du kan själv skapa dig en åsikt frågan.

9/11 efterforskande sidor:

Citera
2009-08-01, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Gå in på länksidan. Där finns både Storebror och Sanningssökarna representerade och du kan själv skapa dig en åsikt frågan.

9/11 efterforskande sidor:

Herre du milde vad tomtar det finns på webben!
Citera
2009-08-01, 18:42
Medlem
Antimatters avatar
Tycker Zietgiest behandlar ämnet jävligt bra i en av sina tre delar!
Citera
2009-08-03, 03:35
Medlem
Loose Change är ju ett jättebra exempel för hur foilehattarna fungerar. De kan göra hur många versioner de vill av den, den kommer fortfarande vara så överfull av faktafel och felaktiga eller missvisande citat.

Minns fortfarande hur jag faktiskt skrattade rätt rejält till den. Jag som ändå inte var så superinsatt i ämnet kunde snabbt avfärda det mesta i den som rent skitsnack.

För mig räckte det med den filmen, har inte lust att spendera mer tid på att se skitsnack. Filmerna är inte heller speciellt välgjorda och ofta har de en snubbe med en dryg berättar-röst. Nej, spendera tiden på att utbilda dig på riktigt inom något av ämnena. Varför inte bli en byggnadsingenjör tex. Då kan jag lova att du slutar tro på sånt här.

För om nu foliehattarna har rätt så kommer du förutom att du får en bra lön som byggnadsingenjör, även få ett kuvert frpn USA fullt med pengar där de säger att du bara ska hålla med om den officiella versionen. Dubbel lön är väl inte illa.

Fast en sak gillar jag med foliehattarna, de är rätt så underhållande ibland.
Citera
2009-08-03, 10:59
Medlem
Låt folk tro vad dom vill. Jag tycker det är många märkliga saker iaf. Vilka filmer finns det som besvarar alla dessa lögner som t ex i loose change, 911 mysteries, etc?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in