Citat:
Ursprungligen postat av red chili
fan vad du är tråkig, undras om du har den stilen vid middagsbordet eller lunchen för den delen.
JAG skiter ifall du använder VERSALER, jag är inte närsynt. Dessutom använder du alltför mycket text för att det ens skall vara roligt och läsa ditt skit. Att du dessutom så uppenbart drar mina inlägg över gymnasiets matte&fysik (nej, all matte & fysik gällande motorer är säker så korrekt som du säger att det är - på NASA's papper - så vad är meningen med ditt senila ragglande) och dessutom försöker påstå att det är triumfen över okunskap, japp, det du! det är du som är nollan, jag är inte här för att övertyga dig om ett skit eller ens bry mig om vad din verklighet är, eller vad för siffror du tar upp, jag tycker du är en för stor skit för ditt eget ego och jag är mer än hundra procent övertygad om att du inte har ett enda bevis för månlandningen som inte källmässigt härstammar från nasa eller organisationer med samma intresse, däremot vill du vara stor på propaganda, vilket långt ifrån matchar Grissom's karismatiska skepticism! Så nej onoffmestoff, dina översitterifasoner imponerar inte, likaså dina infantila föreställningar!
Matar man idioter med fakta så kommer ofta ovanstående fram, massa spyor UTAN att bemöta saklig fakta som givits till dig i tråden.
DU påstår att det är svårt för allmänheten att kolla upp dom siffror som NASA nämner är riktiga.
Det är en lögn då det går alldeles utmärkt att med sin fysik från skolan räkna ut att deras siffror stämmer.
Så där kammar du NOLL!
Dina totalt ihop fanatiserande drömmar om att stenarna som kommit till jorden och landat här som meteoriter skulle har fallit här INNAN vi hade en atmosfär är också felaktig.
Detta kan en dagis unge räkna ut, men inte du, du söker efter halmstrån för att hålla detta vid liv, det finns INGET som tyder på att NASA skall ha bluffat med någonting för att få allmänheten att tro på någon "lögn".
Inte en enda vetenskapsman har lagt fram ett bevis på detta skulle vara en bluff.
Men jag återgår gärna till stenarna, stenarna existerar och är undersökta av forskare världen över inkl. Ryska forskare.
Stenar som faller till jorden som meteoriter blir oxiderade, dessa oxidationer uppvisar INGEN av stenarna NASA hävdar kommer från månen.
Så med all logik som en normal begåvad person kan använda så är det redan här kört för er foliehattar då det gäller "bluffen" om månlandningen.
Ingen har en vettig och LOGISK förklaring till hur 385kg månsten hamnat på jorden, ja NASA har ju en bra och logisk förklaring: 12 personer var där mellan juli 1969 och dec 1972.
Så fram med ditt magiska recept på konspirationen.
Jag vet att du inte kan eller vill ta i detta utan kommer ständigt vara offtopic och få massa inlägg raderade pga av det samma! SOPA.