2022-01-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Ja, det är därför de gjort så. Även de data de skulle fått från datorer under flygning skulle kunna avslöja bluffen, så därför var de noga att förstöra allt det.

Det är inte för dem jag skriver. Det kommer förhoppningsvis också lite nytt från mig till andra i tråden.

ja, ytterligare en grej är ljudet under landning. Hör du något av den starka motor som bromsar fallet? Nej det är tyst.

Precis. ävem i dag. När de filmar från ISS osv så är det så att de aldrig flyttar runt kameran och aldrig filmar något från något fönster. Det är standard.

Det var för några år sen en liknande grej ang mars-rover. Och då fick de några enkla tekniska frågor, som ingen av dem kunde svara på. Och som sen inte heller svarades på. För du kan och får inte ställa tekniska frågor till NASA . Allt är hemligt.
Det är även visat att många människor tror på saker från filmer som är påhittat material. Och de vet detta när de kollar på filmen, ändå så börjar de tro det har samband med IRL.

Fy fan vilken patetisk liten okunnig lögnare du är….

Det tog mindre än en minut att hitta filmer från ISS där de flyttar runt kameran massor, filmar ut genom fönster och allt. Kolla denna vid ca 14:30

https://youtu.be/06-Xm3_Ze1o
Citera
2022-01-06, 10:34
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Normalt kommenterar jag inte dig, Detta blir ett undantag. Ja det stämmer men du du glömde en annan stor grej. Får se om ni som "kan" klarar att hitta den?

Får jag gissa får jag gissa???

Är det ljudet från raketmotorn på månen?

Citera
2022-01-06, 11:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Normalt kommenterar jag inte dig, Detta blir ett undantag. Ja det stämmer men du du glömde en annan stor grej. Får se om ni som "kan" klarar att hitta den?

Så du tror att det antagligen inte ens finns reflektorer på månen men du håller med om att de reflektorerna har tappat i kapacitet pga mikrometeoriter och solstrålning… Hur står du ut med att ljuga så uppenbart för dig själv??
Citera
2022-01-06, 11:56
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så du tror att det antagligen inte ens finns reflektorer på månen men du håller med om att de reflektorerna har tappat i kapacitet pga mikrometeoriter och solstrålning… Hur står du ut med att ljuga så uppenbart för dig själv??

Betänk att denna person även tror USA har farkoster man kan åka till månen på 12 minuter, och som drivs av ”antigravitation”. En teknik de fått av aliens (som för övrigt ser ut som karikatyrer av aliens).
Citera
2022-01-06, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Får jag gissa får jag gissa???

Är det ljudet från raketmotorn på månen?

När du kör bil. Är det då något ljud inne i bilen från den då? Eller är det tyst?
Citera
2022-01-06, 12:30
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
När du kör bil. Är det då något ljud inne i bilen från den då? Eller är det tyst?

Är det luft - eller annat medium som kan bära ljud - i bilen i detta exempel?
Citera
2022-01-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om det skulle finnas reflektor, så är det främst en massa problem för dessa. Men då ni är totalt okunniga om t om det som NASA säger själva så är det totalt meningslöst att tjafsa med er. Ni är helt enkelt bara övertygade om saker men okunniga punkt.
Citera
2022-01-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Är det luft - eller annat medium som kan bära ljud - i bilen i detta exempel?
Vad tror du? De landade på månen utan luft i kapseln?
Citera
2022-01-06, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Fy fan vilken patetisk liten okunnig lögnare du är….

Det tog mindre än en minut att hitta filmer från ISS där de flyttar runt kameran massor, filmar ut genom fönster och allt. Kolla denna vid ca 14:30

https://youtu.be/06-Xm3_Ze1o
Nu har jag kollat det klippet. Värt att notera är att vi får aldrig se kameramannen eller en snurrning av kameran runt. Vi får också bara se, ett fönster mot jorden. Precis som jag sa. De kommer aldrig visa ett fönster som är i jordskugga för då kommer stjärnor att synas och det vill de inte. Inte pga att det skulle gå, det är bara så att de har som policy att inte visa saker ut mot rymden.
Citera
2022-01-06, 13:00
Medlem
Citat:
Nu har jag kollat det klippet. Värt att notera är att vi får aldrig se kameramannen eller en snurrning av kameran runt. Vi får också bara se, ett fönster mot jorden. Precis som jag sa. De kommer aldrig visa ett fönster som är i jordskugga för då kommer stjärnor att synas och det vill de inte. Inte pga att det skulle gå, det är bara så att de har som policy att inte visa saker ut mot rymden.

Ja där körde du med det vanliga flyttandet av målstolparna…. Först påstår och ljuger om en sak, blir brutalt överbevisad, och du ändrar din story och ignorera att du blev överbevisad. Barnsligt……
Citera
2022-01-06, 13:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om det skulle finnas reflektor, så är det främst en massa problem för dessa. Men då ni är totalt okunniga om t om det som NASA säger själva så är det totalt meningslöst att tjafsa med er. Ni är helt enkelt bara övertygade om saker men okunniga punkt.

Hur kan du tvivla på att det finns reflektorer när du samtidigt höll med om att de är nere på 10% av den initiala reflektionseffekten? Kan du svara på det istället för att komma med påståenden om vad ”vi” är okunniga om - utan att ens förklara vad det är du menar ”vi” är okunniga om…?
Citera
2022-01-06, 13:42
Bannlyst
Snake gör intresserade men inte så pålästa personer medvetna om att även ryssarna har reflektorer på månen.
Bra jobbat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in