Citat:
GärnaSå för att sammanfatta. Alla månlandningar och nu även alla rymdresor, även till ISS är falska. Så om man räknar med alla som genomfört månlandningar, tjänstgjort på ISS, några av underhållstransporterna har varit bemannade. Utbyte av besättning samt de gånger t.ex rymdfärjan dockat med ISS så är det ca 350 personer som ljuger om att de varit i rymden.
Lägg nu till de ca 30-40% av alla på marken som skulle omedelbart märka om dessa resor inte görs. Efter att ha sökt på Nasa, Ryska och Europeiska rymdorganisationernas hemsidor får vi då en summa på ca 150 000 - 175 000 personer som alla ljuger för resten av världen.
Min fråga är då, om Bill Clinton inte kunde hålla det hemligt med Monica, de var två som visste det! Om de inte kunde hålla det hemligt att Trump gav ut hemlig information till Ryssarna, de var 3 som visste det. Om man inte kan hålla det hemligt att Prince Charles hade en grej med Camilla, de var 6 som visste det. Hur kan 150 000 personer hålla detta hemligt?
Förklara det som jag vore 2 år!
Lägg nu till de ca 30-40% av alla på marken som skulle omedelbart märka om dessa resor inte görs. Efter att ha sökt på Nasa, Ryska och Europeiska rymdorganisationernas hemsidor får vi då en summa på ca 150 000 - 175 000 personer som alla ljuger för resten av världen.
Min fråga är då, om Bill Clinton inte kunde hålla det hemligt med Monica, de var två som visste det! Om de inte kunde hålla det hemligt att Trump gav ut hemlig information till Ryssarna, de var 3 som visste det. Om man inte kan hålla det hemligt att Prince Charles hade en grej med Camilla, de var 6 som visste det. Hur kan 150 000 personer hålla detta hemligt?
Förklara det som jag vore 2 år!
Tänk dig att det finns en apparat som visar filmer och att alla är överens om att det man ser är sant när dom i apparaten säger att det är det. Men i själva verket så är det mesta påhittat. USA och många andra länder har skrivit i sin lag att dom som styr får hitta på saker och visa de som bor i landet.
Så om någon säger att det där kan ju faktiskt inte ha hänt så blir dom flesta väldigt arga för det har ju visats på apparaten och dom i den har ju sagt att det är sant.
Ang 150000 så är det naturligtvis betydligt färre. Läs boken Wagging the Moondoggie. Man övade månlandningarna i kontrollrummet flera gånger och ingen hade möjlighet att se skillnad på om signalerna kom från en riktig Apollokapsel eller ej. Allt i NASA är compartmentalized. Nån sitter vid en skärm och övervakar temperaturen i motorerna en annan vad som sägs vara astronauternas puls osv. Ett firma bygger en månbil och lämnar till en annan grupp som testar den osv osv. Bara ett fåtal har hela bilden.
Ryssarna och Kineserna fejkar också rymdfärder och är med på luret.
Varför? Man får loss goa pengar på det här sättet man kan göra vad man vill med och månlandningarna var perfekt avledning från det impopulära Vietnamkriget. Har för mig varje landing sammanföll med offensiver.
Bill och Monica var ett påhitt för att ta uppmärksamheten från nåt congressional hearing. Minns inte vad det gällde.