exakt (!!) när jag läste denna rubrik ser jag något som kryper på väggen, tror du inte det är en jävla tvestjärt?! jag har aldrig sett någon sån tidigare i mitt hem ihuvudtaget.. helt sjukt!
haha fyfan. Fick reda på idag att det tydligen är ett bra år för tvestjärtar. Då det regnar mycket. Har hört en massa som har det. Ska prata med min granne och kolla ifall han har det också.
Brevlådan gillade de jävlarna. Tröttnade på att skaka posten varje dag.
Testa 5.56. Håller dom borta ur brevlådan iaf. Kan vara lite opraktiskt att spraya i sängen kanske.
För mer långsiktig verkan: såga ur botten och lägg dit en skiva av plexiglas. Ljuset gör att de otrivs och istället hemsöker din grannes brevlåda. Funkar utmärkt.
För mer långsiktig verkan: såga ur botten och lägg dit en skiva av plexiglas. Ljuset gör att de otrivs och istället hemsöker din grannes brevlåda. Funkar utmärkt.
Intressant med plexit, kanske kan bli ett litet helgprojekt. Till saken hör att min granne har tvestjärtsfobi. Lägger posten i en willyspåse för att sen placera den i frysen i 15 minuter innan hon läser den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!