Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-04, 20:38
Medlem
Aziraphales avatar
Vem är det som modererar där? Mib har inte varit aktiv på nästan ett år, så det kan knappast vara han...
Citera
2003-12-04, 20:42
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aziraphale
Vem är det som modererar där? Mib har inte varit aktiv på nästan ett år, så det kan knappast vara han...

Det verkar inte vara någon alls. Det är kanske i det forumet vi ska debattera...

Uppenbarligen har det fungerat utan moderator i det forumet. Kanske något att fundera på.

Om man absolut ska ha moderatorer, vilket tydligen inte behövs, föreslår jag Thompa och Roger Persson. Nej, de är inte tillfrågade men jag tror de skulle passa.
Citera
2003-12-04, 20:47
Medlem
Aziraphales avatar
Tror inte att så många andra forum skulle funka utan moderator. Blir ju inte direkt några storbråk där inne

"Min favoritserie är bättre än din!"
"Nähä. Min är bättre!"
"[Inför valfri förolämpning]!"
Citera
2003-12-04, 20:49
Medlem
LadyTieras avatar
Har postat detta i outlaw 3 gånger nu (minst) och erbjudit mig att e över forumet..det är ganska lungt och inte så tidskrävande.

Men admin har inte sett eller inte haft tid att läsa mina inlägg om det.
Citera
2003-12-07, 03:08
Medlem
Chims avatar
Självklart ska jag bli den nye moderatorn, eftersom jag helt enkelt är överlägset bäst
Citera
2003-12-07, 09:29
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Mib är inte aktiv. Har därför tagit över hans plats. Men jag ser gärna fram emot att LadyTiera hamnar där också
Citera
2003-12-07, 13:07
Medlem
enverhoxha99s avatar
Jag tycker mig se en tendens att några moderatorer får ansvar för allt fler forum? Är det inte så? Inget personligt mot dom, men vore det inte bättre att ta in friska krafter till dom fora som av någon anledning blir utan moderator? Hellre nya friska fläktar än att ett fåtal moderatorer skall sitta och moderera alla fora. Inte minst pga att det kan bli svårt att hålla reda på alla inlägg om man skall moderera fler fora. Jag tvivlar inte en sekund på att det finns kapabla krafter här som skulle kunna moderera ett forum.....
Citera
2003-12-07, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Inget personligt mot dom, men vore det inte bättre att ta in friska krafter till dom fora som av någon anledning blir utan moderator?
Jo, kanske det. Jag har dock en känsla av att det är relativt få som faktiskt vill moderera. Åtminstone av dom som har en historia här på FB. Nykomlingar brukar ju inte vara aktuella, även om det har förekommit.
Citera
2003-12-07, 16:40
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Jovars, visst finns det säkert användare på forumet som skulle ta på sig rollen som moderator.

Men det är inte precis så att någon söker till det. Ta egna initativ och "ansök" hos admin, är inte många som har blivit tillfrågade.
Citera
2003-12-07, 18:15
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyPrettyPrincess
Jovars, visst finns det säkert användare på forumet som skulle ta på sig rollen som moderator.

Men det är inte precis så att någon söker till det. Ta egna initativ och "ansök" hos admin, är inte många som har blivit tillfrågade.

Nej, det har du säkert rätt i, tänkte bara att admin kanske mer "aktivt" sökte nya moderatorer istället för att slentrianmässigt låta någon av dom gamla ta över när det blir en lucka. Inte specielt att se var det skulle kunna sluta nånstans Ett fåtal moderatorer modererar alla forum och hinner inte med att göra ett vettigt jobb i något av dom.....
Citera
2003-12-07, 18:49
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyPrettyPrincess

Där sade du emot dig själv, prinsessan.
Citera
2003-12-07, 19:04
Bannlyst
Jag säger som Dr. Alban; "Det funkar utan".
Har det funkat så länge utan, så funkar det även i fortsättningen utan småpåvar som ska låsa alla trådar så fort det blir intressant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in