Citat:
Är det inte väldigt bortkastad tid att fortsätta ses som flickvän/pojkvän, eller menar du egentligen bara kk?
Din framtid är ju inte med henne, eller hur?
Hon behöver mig, och jag vill inte förlora henne som vän. Men ja man kan säga i svart o vitt att vi tar det till ett "kk" förhållande, även om jag inte gillar använda det ordet för en kvinna jag älskar.
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Du måste verkligen älska den här kvinnan om du är beredd att avstå från barn för egen del bara för att hennes dotter är knäpp och mamman är för flat för att säga ifrån. Heller är du lite knäpp? Förlåt att jag skriver så, men hur mycket skit är du beredd att ta egentligen?
Inte mycket mer! Idag så flyttar dem och de märker att de är underbemannade så gissa vem de ringer? Jo mig. Först ringde min tjej och bad mig komma för de behöver hjälp, men jag sa att jag inte ville för att det är jobbigt för mig att vara i deras hem, träffa barnen och andra släktingar - speciellt när jag mår så dåligt nu.
Sen så ringer dottern via mammas mobil. Jag ber henne respektera mina känslor och ge mig tid så att vi kan vara vänner sen.
Detta gillade hon inte höra. Hon kalla mig för en fitta, och säger att jag kan få en chans nu att hjälpa dem o komma in i deras hem och flytta deras möbler.
Men jag känner mig utnyttjad om det är så det ska vara. Jag frågade själv "vill ni bara att jag ska komma o få göra skitsakerna eller?" och dottern svarar "Ja".
Sen sa hon en massa spydigheter o la på.
Efter detta skrev jag ett argt sms till min tjej och ett ännu argare sms till dottern där jag sa att
jag ska straffknulla din mamma i röven och hon kommer få ont!
Så nu har bägaren runnit över, jag vet att jag har gjort bort mig men jag blir så arg så jag kunde inte hålla det inom mig längre.
Det här förhållandet tär på mig, det är kanske dags att göra slut. Jag kommer säkert få sparken från mitt jobb (vi jobbar på samma ställe men jag är bara inhyrd). Oh well, life goes on som dom säger.