Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
KeJCi: Låt mig se om jag har förstått dig rätt: Du får gratis ta del av en tjänst på internet och sedan missköter du dig och blir avstängd från den tjänsten. Sedan fortsätter du utnyttja tjänsten under ett annat nick.
För det första så är det inte gratis, jag ser på reklamen. Sedan så tycker jag inte att jag misskötte mig, det är det jag försöker få fram nu, det är det jag debaterar för. Jag skapade ett nytt nick direkt, och detta accepterades, jag är ingen tjuv som du vill framställa mig som...
Citat:
Nu vill du på ytterst oklara grunder få tillbaka dina tidigare privilegium och tjatar på den personen som representerar forumets ägare om detta.
Tycker du att det är oklara grunder... Det tycker inte jag, enligt mig så har jag blivit bannlyst utan varning då jag gjorde ett snesteg, detta tycker inte jag är tillräckligt för en bannlysning, och argumenterar för det.
Citat:
Är det ok så långt?
Citat:
Här kommer min syn på saken:
Du skall vara glad över att du får använda denna tjänsten överhuvudtaget, detta är admins forum och han/hon bestämmer. Du har redan fått ett svar på om du får ditt gamla nick tillbaka och det gagnar dig inte direkt att du fortsätter tjata om det. Admin har redan låst två trådar om detta ämne, kan du dra några slutsatser av det?
Jag är glad över att jag kan använda den här tjänsten! Men jag uppfattade åtminsonde inte tidigare det här som "admins forum" jag tycker inte att det ska vara någon allsmäktig diktator, och om det nu är det, så tycker jag att den ska sätta upp hårda regler för sig själv och följa dessa.
Jag tycker jag har behandlas inkorrekt, och nu försöker jag tala om detta, varför kallar du det "tjat"?
Slutsattsen jag drar utav att admin låst de två förra trådarna är att han inte vill debbatera detta, men det tycker jag han är skylldig. För övrigt så känns det aldrig bra när någon säger sina ord och sedan tar ifrån en möjligheten att svara på dessa.
Tråd två var det kanhända en enskilld fråga som börjades med, men det väcktes nya frågor under den disskutionen, därför tycker jag inte det var rätt att låsa den, men nåväl.