Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Ja, mesigt. Hade min mor släpat hem något jävla äckel som sedan flyttar in, och han beter sig som ett jävla arsle mot mig eller mina yngre syskon så hade han fått se på fan, det vill jag lova er. Går inte att traska in i mitt hus och tro att man kan bete sig hur fan man vill mot folk bara för att dem är yngre och för att man spänner på deras morsa, jag hade knäckt pannbenet på den jäveln, tejpat händerna bakom ryggen, tagit hans kläder och sedan skickat ut honom genom ytterdörren, sedan kan man springa där o skälla på folk med pitten i vädret.
Mjo, visst har man drömt om att göra såna grejer, men det funkar inte så i min värld. Snubben tror att vi är rädda för honom, bara för att han skriker och hans ögon nästan ramlar ur huvudet på honom när han blir arg. Jag är fan inte rädd för den människan. Folk som skriker är inte läskiga, bara korkade och dåliga på att kommunicera.
Det som skrämmer mig är att han verkligen verkar vara psykopat.
Jag rör iallafall inte det där vidret. OM han däremot skulle slå min morsa eller någon av mina brorsor.. Då jävlar ska han få se på kvinnomisshandel. Bakvänt.
Fan vad jag skulle trasa sönder honom.