2009-07-28, 14:32
Medlem
Fil0sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactrash
Gör allvar av ditt hot då, om du inte trivs hos din mor och hennes sambo så är det väl ingen som tvingar dig att stanna.

Ingen tvingar mig, nej, men vart skulle jag flytta? Min farsa bor i Gbg och där finns ingen plats för mig, min pojkvän bor i Sthlm och där får jag inte bo egentligen.
Jag bodde hos en polare i två veckor efter att jag hade lackat ur på psykfallet, men det funkar inte i längden.
Citera
2009-07-28, 14:32
Medlem
moondawns avatar
Tvinga han att bjuda på tjack (dagligen) annars får han för fan dra!
Citera
2009-07-28, 14:33
Medlem
SafleBouges avatar
kotakta soc och säg att han har kommit med skamliga förslag.
Citera
2009-07-28, 14:33
Medlem
Fil0sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klot-Johan
Far ni illa kan du alltid anmäla det till soc.
De bryr sig inte om dig eftersom du är myndig, de kommer att se till småbrorsornas väl och ve.

Jag tror inte att soc skulle bry sig alls. Han har inte slagit någon, det finns inga bevis för något.. Det finns liksom inget konkret att anmäla honom för.
Citera
2009-07-28, 14:34
Medlem
Fil0sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Tvinga han att bjuda på tjack (dagligen) annars får han för fan dra!

Han får gärna dra ändå. Skulle ändå inte vilja ha hans begagnade jävla aids-sprutor.
Citera
2009-07-28, 14:34
Medlem
Insuliins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fil0sofia
Jag skulle säkert kunna bryta av honom på mitten själv om jag ville, men jag vill som sagt inte göra min morsa ledsen i onödan. Känns faktiskt jävligt onödigt att slå sönder snubben. Även om det hade varit en skön känsla..
Ibland önskar jag bara att jag hittade honom med sprutan i armen. Då hade allting löst sig känns det som.

Ja, mesigt. Hade min mor släpat hem något jävla äckel som sedan flyttar in, och han beter sig som ett jävla arsle mot mig eller mina yngre syskon så hade han fått se på fan, det vill jag lova er. Går inte att traska in i mitt hus och tro att man kan bete sig hur fan man vill mot folk bara för att dem är yngre och för att man spänner på deras morsa, jag hade knäckt pannbenet på den jäveln, tejpat händerna bakom ryggen, tagit hans kläder och sedan skickat ut honom genom ytterdörren, sedan kan man springa där o skälla på folk med pitten i vädret.
Citera
2009-07-28, 14:36
Medlem
mactrashs avatar
Citat:
Ingen tvingar mig, nej, men vart skulle jag flytta? Min farsa bor i Gbg och där finns ingen plats för mig, min pojkvän bor i Sthlm och där får jag inte bo egentligen.
Jag bodde hos en polare i två veckor efter att jag hade lackat ur på psykfallet, men det funkar inte i längden.

Flytta till något eget naturligtvis, tröttsamt med vuxna som bor hemma hos föräldrarna och gnäller på tillvaron.
Citera
2009-07-28, 14:39
Medlem
Fil0sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Ja, mesigt. Hade min mor släpat hem något jävla äckel som sedan flyttar in, och han beter sig som ett jävla arsle mot mig eller mina yngre syskon så hade han fått se på fan, det vill jag lova er. Går inte att traska in i mitt hus och tro att man kan bete sig hur fan man vill mot folk bara för att dem är yngre och för att man spänner på deras morsa, jag hade knäckt pannbenet på den jäveln, tejpat händerna bakom ryggen, tagit hans kläder och sedan skickat ut honom genom ytterdörren, sedan kan man springa där o skälla på folk med pitten i vädret.

Mjo, visst har man drömt om att göra såna grejer, men det funkar inte så i min värld. Snubben tror att vi är rädda för honom, bara för att han skriker och hans ögon nästan ramlar ur huvudet på honom när han blir arg. Jag är fan inte rädd för den människan. Folk som skriker är inte läskiga, bara korkade och dåliga på att kommunicera.
Det som skrämmer mig är att han verkligen verkar vara psykopat.

Jag rör iallafall inte det där vidret. OM han däremot skulle slå min morsa eller någon av mina brorsor.. Då jävlar ska han få se på kvinnomisshandel. Bakvänt.
Fan vad jag skulle trasa sönder honom.
Citera
2009-07-28, 14:41
Medlem
Fil0sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactrash
Flytta till något eget naturligtvis, tröttsamt med vuxna som bor hemma hos föräldrarna och gnäller på tillvaron.

Jag är inte vuxen. Jag går i gymnasiet. Har inte ens tagit studenten ju. Efter studenten har jag redan bestämt att jag flyttar direkt.
Citera
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Han får gärna dra ändå. Skulle ändå inte vilja ha hans begagnade jävla aids-sprutor.
Du behöver inte skjuta, gumman..
Snorta eller bomba går bra det med.
Och varför flyttar du inte hemifrån?
Du är över 18 år så det är hög tid för det, eller acceptera att det är han som är mannen i huset och är högsta hönset.
Citera
Medlem
Klot-Johans avatar
Citat:
Jag tror inte att soc skulle bry sig alls. Han har inte slagit någon, det finns inga bevis för något.. Det finns liksom inget konkret att anmäla honom för.
Det behöver inte röra sig om misshandel för att man ska fara illa - och anmäla till soc.

Är situationen så eländig som du verkar uppleva den och det inte bara beror på svårigheter att foga in sig i ledet kan det finnas all anledning till en anmälan.

[Edit] Soc är dessutom tvingade att ta alla sådana anmälningar på allvar och utreda dessa. Sedan är det en annan sak vad de kommer fram till.
Citera
2009-07-28, 14:52
Medlem
Fil0sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Du behöver inte skjuta, gumman..
Snorta eller bomba går bra det med.
Och varför flyttar du inte hemifrån?
Du är över 18 år så det är hög tid för det, eller acceptera att det är han som är mannen i huset och är högsta hönset.

Armen, näsan, munnen, arslet.. Spelar ingen roll hur man drar i sig det. Vill fortfarande inte ha. Jag vill fan inte bli som han.

Jag kan inte flytta hemifrån. Jag har mitt studiebidrag att leva på. Hur får jag då råd med lägenhet? Då måste jag skaffa jobb och skit också. Men betalar du så flyttar jag gärna. Ska jag flytta någon annanstans måste jag nämligen gå om i skolan och det orkar jag fan inte.
Han är inte mannen i huset. Morsan är det. Det är hennes hus, hennes familj, hennes grejer, hennes vilja som gäller. Borde vara så iallafall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in