2002-09-24, 05:23
äldre konto (old)
Ej medlem
ja fy fan
Citera
2002-09-24, 13:00
Moderator
-Info-s avatar
Vill man garanterat slippa lumpen ska man komma dit med ett hakkors tatuerat på underarmen (kan vara falsk tatuering, gjord med tex tusch) och säga "Sieg Heil" med rak arm när psykologen säger "Hej" till dig. Sedan ska du prata om "bevarande av den vita rasen" och "onda judar" osv...

Då slipper du garanterat lumpen...
Citera
2002-09-24, 17:18
Medlem
Raazs avatar
Flyttat

Flyttat från Övrigt.
Citera
2002-09-25, 01:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Gå ditt med en fisk i handen och säg att han heter Bertil..
Du slipper du garanterat..

Dock tycker jag att du borde göra värnplikten!
Citera
2002-09-25, 01:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Bättre att skicka med en polare en fisk, å be honom säga att det är du.
Citera
2002-09-25, 21:25
Medlem
Cineastens avatar
*skrattar* Många roliga förslag faktiskt. Du kan ju alltid berätta om ditt enormt dåliga självförtroende, ditt hat till dina föräldrar, mobbingen i plugget eller att du har extremt svårt för att arbeta i grupp. Är du för mycket utav en ensamvarg lär de knappast vilja ha dig eftersom lumpen kräver samarbete med andra personer.

Om du verkligen vill slippa borde det inte vara såå svårt att komma på en ursäkt. Tycker dock att du borde göra lumpen då det för väldigt många är en rolig och minnesvärd upplevelse. Personligen hade jag gärna gjort lumpen någon annanstans än där jag gjorde den men framförallt med andra människor. Majoriteten av mina kompanikamrater var fanimig helt slut i huvudet vilket fick sina tråkiga konsekvenser.
Citera
2002-09-26, 02:19
äldre konto (old)
Ej medlem
lätt som en plätt

Det enda du behöver göra för att slippa lumpen och få åka hem samma dag från mönstringen är att skriva så dåligt du kan på provet.
Men det ska ske med lite smarthet oxå.
Du ska inte skriva klart det så fort som möjligt utan ta din tid på dig att läsa frågorna så du säkert skriver fel.
Sen hos psykologen ska du säga att du vill ut i arbetslivet så fort som möjligt, att du vill ut o jobba typ.
Och om hon/han frågar om du verkligen skrev så dåligt på provet så ska du inte säga ja utan säg istället att du tyckte det var svårt. Men spela inte dum utan bete dig normalt etftersom det är en psykolog du talar med som förmodligen ser om låtsas vara dum.

Funka för mig år 2000 så varför skulle det inte funka för dig
Citera
2002-09-26, 02:29
Medlem
Securions avatar
Äh, säg att du är renrasig och vill hem till din renrasiga mamma. Bjud sen psykologen på folköl och sjung nationalsången medans du skriver "GAS GAS JUDE AS!" på väggarna.
Citera
2002-09-26, 10:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Vrålvägra, och sitt i fängelse istället, där lär du dig roligare saker.
Citera
2002-09-26, 15:05
äldre konto (old)
Ej medlem
lek blind eller nått det är asbra!_________! även bra att säga att du är bög och tänder på översten... då åker du hem jävligt snabbt!
Citera
2002-09-26, 15:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
lek blind eller nått det är asbra!_________! även bra att säga att du är bög och tänder på översten... då åker du hem jävligt snabbt!

*ASG*
Citera
2002-09-26, 23:35
äldre konto (old)
Ej medlem
gå ditt naken..
Sen säg att du är läderbög och tänder på män i uniform!
Och att du endast skulle kunna gå med om du fick smeka översten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in