2009-07-28, 00:29
Medlem
kolios avatar
Finns det på någon sida där man kan söka på pedofiler i området, för jag har sett en gubbe i 50-60 års åldern flera gånger stå i en rätt så befolkad backe och gå runt och le mot alla barn och är allmänt för trevlig. Som i dag när jag gick förbi så såg jag hur han spanade in 3 stycken barn i 8års åldern, och började gå mot dem men sen såg han några latinska män vid tvättstugan då gick han in i sin port, och om dem inte stått där hade jag gett honom en omgång själv. Skulle vilja ha hjälp att spåra upp honom så han kan få lida för sina äckliga beetenden.

Hoppas någon på FB håller med mig och att sånna här personer inte behöver existera.
Citera
2009-07-28, 00:39
Medlem
Sigge.Sorks avatar
Jag skulle vilja spåra upp dig och ge dig ett par knytnävslag.
Citera
2009-07-28, 00:46
Medlem
_RHCP_s avatar
Man är trots allt oskyldig tills bevisat skyldig..
Citera
2009-07-28, 00:47
Medlem
Hur kan du vara helt säker på att han är pedofil? Han kanske bara är trevlig.
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge.Sork
Citera
2009-07-28, 00:49
Medlem
Han har lika stor (liten?) rätt att existera som du. Dessutom har han inte gjort något - än. Och man kan faktiskt inte agera innan han gjort något.
Citera
2009-07-28, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge.Sork

1+
Citera
2009-07-28, 00:54
Medlem
Hofs avatar
håller faktiskt med tidigare talare. Lugna ner dej ett hekto !!!

sätter nästan en peng att du är en sån som kan spöa folk i fyllan för att dom "ser konstigt på dej"
Citera
2009-07-28, 01:00
Medlem
Flashen1961s avatar
Preventiv bestraffning finns inte ens i lagboken så lugna ner dig några hekton innan du gör bort dig själv istället!

Håll däremot ögonen på honom och ser du honom göra något brottsligt mot barn då har du rätt att ingripa med så mycket våld som situationen kräver dvs göra ett envarsingripande om möjligt.

Kontakta sen polisen och vänta tills dom kommer till platsen och vad du än gör använd inte mer våld än vad situationen kräver för annars kan du också åka dit.
Citera
2009-07-28, 01:02
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Du måste bo i ett hemskt område Någon visar sig tycka om barn men då blir han stämplad direkt, tänk om alla var som han istället..60-talet åter!
Citera
2009-07-28, 01:04
Medlem
För det första så tycker jag TS är dum i hela jävla huvudet!
För det andra www.upplysning.se
Och för det tredje http://www.kriminellt.com/
Citera
2009-07-28, 01:16
Medlem
paronzodas avatar
Visst TS kanske är lite hasty men det är väll inget fel att man vill skydda sina grannar, speciellt om de är barn.

Klart du inte ska göra nått om du inte har några bevis TS.
Citera
2009-07-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paronzoda
Visst TS kanske är lite hasty men det är väll inget fel att man vill skydda sina grannar, speciellt om de är barn.

Klart du inte ska göra nått om du inte har några bevis TS.
Denna så hemska Djävul kanske bara är en sorgsen gammal man som inte träffar sina barn längre. Hans föräldrar är döda samt släktingar. Säkert nästan inga vänner och inget att göra på dagen. Det kanske är så att han njuter av sina sista dagar här i livet och vill att alla skall må bra, därför ler han åt dem små barnen för han vill att dom skall växa upp och ha det bra, det liksom påminner om han när han var liten... Nä bara skoja, han vill nog spräcka 8åringar på mitten och låta dem bo i en källare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in