2003-12-04, 02:25
Medlem
Vet inte om såna här trådar är lika hatade som på Exets forum men jag chansar ändå

Tänkte bara säga tja och säga att jag länge tjuvläst här på forumet och funnit många diskussioner roliga och intressanta. Har velat svara många gånger men har inte registrerat mig utan har valt Exet istället. Men reglerna där har spårat ut fullständigt samtidigt som diskussionsnivån når nya lågvattenmärken varje dag. Här är det lite längre och mer läsvärda svar i trådarna än "haha", "precis", "väl talat" o.s.v.

Största anledningen till varför jag lämnar det är dock att jag idag till min förskräckelse upptäckte att forumets Övrigt-del var borta. Min favvodel ju! Där kommer jag nog vistas större delen av tiden här också

Well, well...hoppas man är välkommen trots denna hej-tråd

Edit: Självklart är tomtemössan med från start.

Edit2: Stavfel...nervös så här i premiären.
Citera
2003-12-04, 02:47
Medlem
Välkommen jefvul .

Jag såg att dom tagit bort "övrigt" på exet... varför gjorde dom det ?

Välkommen igen.
/K_T
Citera
2003-12-04, 02:49
Medlem
Vette fasen. Som vanligt så lämnas ingen förklaring. Samma sak vid låsning av trådar.
Men pojkarna i den stora sandlådan tyckte antagligen att allt för många trådar gick OT.

Och tack
Citera
2003-12-04, 08:16
Medlem
kaleids avatar
välkommen jefvul!
Citera
2003-12-04, 08:20
Medlem
Tomtemössa är ett krav vid denna årstid. Välkommen till den mörka sidan.
Citera
2003-12-04, 09:16
Bannlyst
god morgon!
Kan inte komma ihåg när jag klev upp 06,28 senast
Måste tacka grabben

EDIT
Välkommen kanske man ska säga också
Citera
2003-12-04, 11:16
Medlem
gr0gs avatar
Övrigt delen är inte borttagen. Den krånglade bara, ska funka nu igen.

edit: nu är den borta igen. spökigt värre.
Citera
2003-12-04, 11:21
Medlem
Raazs avatar
välkommen hit!
Citera
2003-12-04, 14:30
Medlem
åh herregud...
Bara du inte dragit med dig Kahnweiler+prydnad och allt kärleksmumbojumbo-privat-chat-i-flera-sidor gänget & co så får du en "Välkommen! " av mig.
Citera
2003-12-04, 20:03
Medlem
Hmm...har ett par nybörjarfrågor som säkert är jättedumma men ändå:

Måste man logga in varje gång man kommer in på forumet? Finns det ingen automatisk inloggning?

Och när man har läst en tråd så blinkar det ändå att det finns olästa trådar i kategorin? Alltså så att när man kollar så är alla trådarna lästa och inga nya inlägg har kommit dit. Ändå detta blinkande...är det såhär eller måste man ändra nåt? Hittar inget på inställningar...
Citera
2003-12-04, 20:14
Medlem
BF_Swedens avatar
Om du loggar in längst ned på första sidan sparas inställningarna. Då slipper du logga in igen.
Citera
2003-12-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Hmm...har ett par nybörjarfrågor som säkert är jättedumma men ändå:

Måste man logga in varje gång man kommer in på forumet? Finns det ingen automatisk inloggning?

Och när man har läst en tråd så blinkar det ändå att det finns olästa trådar i kategorin? Alltså så att när man kollar så är alla trådarna lästa och inga nya inlägg har kommit dit. Ändå detta blinkande...är det såhär eller måste man ändra nåt? Hittar inget på inställningar...

Om du loggar in längst ner på "startsidan" så kommer automatisk inloggning fungera.

Det där med att trådar blinkar och inte blinkar är ett helvete. :mad:
Det är tydligen en bugg av nåt slag ,som förhoppningsvis kommer att åtgärdas vid uppdateringen av vbulletin.

/K_T

Edit....BF_Sweden var ninja på att posta fort.

Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
åh herregud...
Bara du inte dragit med dig Kahnweiler+prydnad och allt kärleksmumbojumbo-privat-chat-i-flera-sidor gänget & co så får du en "Välkommen! " av mig.

Haha...nu först är jag säker på att du även är den Gargamel som finns på exet...eller?
Själv har jag nog bara postat ett inlägg där sedan FB återöppnade.
Men visst har jag läst all dynga om prydnad och dom andra.

/K_T
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in