Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Börje
Det är aldrig bra att hänga upp sig för mycket på vad nån har gjort - så länge det inte har skadat personen på nåt sätt. Jag har hittills inte hört några bra argument för hur tidigare sexuella erfarenheter (så länge de varit till belåtenhet för den aktuella parten) skulle kunna påverka ett förhållande på annat sätt än positivt.
Tänk så här: Om hon nu är (eller var) en så underbar person; var hon då inte värd alla trevliga äventyr?
Nej, det var inte värt det för jag stör mig nu på att jag går och funderar på vilka hon knullar med!!!
Det är lätt i teorin att tänka att man inte ska bry sig och att det är lätt att gå vidare men i praktiken funkar det inte, inte varje gång iaf.
Jag har ett bra argument (skäl) för en negativ utveckling av förhållanden. Nämligen det vi alla gissat, svartsjuka. Oavsett allas åsikter om varför och så man nu är svartsjuk kan vi väl ändå enas om att om den är där så leder det inte till något positivt? Om man älskar sin tjej så vill man väl inte höra om hennes trekanter och alla gamla knull, undantager om man tänder på det.