2009-07-24, 23:17
  #1
Medlem
Är jävligt seg och har ont i huvudet. Har ätit 150mg atarax och 50mg sertralin idag. Kan jag ta 200mg ipren på det?
Citera
2009-07-24, 23:26
  #2
Medlem
Aspsusas avatar
Ja.
Citera
2009-07-25, 00:25
  #3
Medlem
SertralinJunkies avatar
atarax är egentligen en allergimedicin som även fungerar lugnande. sertralin är långsamtverkande seratoninåterställande medel som ger blanka f-n i om du äter ipren...skippa medsen, ta itu med problemen. been there done that
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in