Hej.
Jag har nu haft ett problem med min dator sedan jag köpte den för ett år sedan.
Anledningen till att jag inte postat och frågat om hjälp tidigare är att jag inte lidit så mycket av det förut, men nu när jag vill redigera film har jag märkt att problemet måste lösas
Det var så att varje gång jag såg på en streamad film (youtube,tube8 osv) och valde att maximera videofönstret, så kunde jag se på filmen i allt mellan 5 till 20 sekunder innan skärmen blev helt svart. Då tryckte jag på escape och videofönstret återställdes igen, samtidigt stod det i nedre högra hörnet "Drivrutinen R300 har upphört att svara".
Jag har försökt söka och ladda ner denna drivrutin men den enda drivrutin som jag kan hitta är en som verkar vara till nån kamera.
På senare tid kan jag se på maximerade videofönster men ibland kan det dyka upp igen, då behöver jag bara röra lite med musen så fortsätter videofönstret att vara maximerat.
Men jag har nu installerat adobe premiere elements för att kunna redigera filmer som jag filmat med mobilen. Varje gång jag ska förhandsgranska filmerna jag redigerar hänger sig adobe premiere, och nu senast dök det där meddelandet upp igen. "drivrutinen R300 har upphört att svara"
Någon som har en idé om vad det kan handla om? Eller till och med har en lösning?
tack på förhand!