2009-07-23, 16:22
Medlem
Troaës avatar
undrar bara om någon här vet något om bröderna Rosenkilde med kusin, härjade en hel del i Skara men sitter väl nu efter att ha misshandlat 7,8 poliser lite drygt, Skara och Skövde polisen fick visst dra in insatsstyrkan från Gbg? Och även denne Tobbe som stack ner en snubbe i HIVMats lägen med runt 20 knivhugg. Hade visst en himla tur att han ens överlevde, dessutom har jag genom källor hört att han smitit från fängelse i Gbg dagar innan.

Skulle vara interessant att höra vad som händer,

mvh
Citera
2009-07-23, 20:50
Medlem
Känner igen namnet,kan nån av bröderna heta Jimmy i förnamn tro????
Citera
2009-09-29, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
undrar bara om någon här vet något om bröderna Rosenkilde med kusin, härjade en hel del i Skara men sitter väl nu efter att ha misshandlat 7,8 poliser lite drygt, Skara och Skövde polisen fick visst dra in insatsstyrkan från Gbg? Och även denne Tobbe som stack ner en snubbe i HIVMats lägen med runt 20 knivhugg. Hade visst en himla tur att han ens överlevde, dessutom har jag genom källor hört att han smitit från fängelse i Gbg dagar innan.

Skulle vara interessant att höra vad som händer,

mvh

Den där Tobbe. Kallades han för stortobbe och jobbade som vakt?
Citera
2010-03-11, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBS
Känner igen namnet,kan nån av bröderna heta Jimmy i förnamn tro????

Ja.
Citera
2010-03-11, 21:00
Medlem
BoISarens avatar
OB => Kriminalhistoria

//Mod
Citera
2010-03-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuracellKanin
Ja.

Jimmy "one eye" fruktansvärt respektingivande och ödmjuk kille,gjorde en vända med honom för fem år sen ungefär ingen ont att säga om den gossen...
Brodern hans vet jag inget om,äldre har jag för mig,hörde oxå historien om snutarna som flög som vantar.........
Citera
2010-03-21, 13:28
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBS
Jimmy "one eye" fruktansvärt respektingivande och ödmjuk kille,gjorde en vända med honom för fem år sen ungefär ingen ont att säga om den gossen...
Brodern hans vet jag inget om,äldre har jag för mig,hörde oxå historien om snutarna som flög som vantar.........

yepp, det var 2 bilar fràn lidköpingspolisen samt en fràn skövde, men detta räckte tydligen inte dà man var tvungen att kalla in insats-styrkan fràn Gbg, haha!

En av dem är Jimmy ja, dessutom har de en kusin som är nàgot yngre, en jävligt juste kille. Kommer dock inte ihàg namnet pà han just nu men det dyker väl upp.
Citera
2010-05-23, 13:18
Bannlyst
Mr. one eye, ödmjuk och respektingivande, fy faan vilket jävla skämt. Jimmy som han heter är en BARNMISSHANDLARE!!! Har misshandlat sin dotters mamma i nästan 10år och dömdes för barnmisshandel på sin egen dotter, är man ödmjuk då????? Finns papper på alla hans domar, inklusive domen på barnmisshandeln om någon önskar, lägger gladeligen ut den här!!! Hela hans liv består av att springa runt och hota och misshandla oskyldiga människor, inklusive sin dotters mamma och nuvarande familj har fått utstå hot och liknande ifrån honom, därav fick han besöksförbud, så den som kan komma och säga nåt positivt om den här patetiska jävla fittan är hjärtligt välkommen att göra detta, jag känner honom nämligen både utan och innan och det finns absolut INTE nåt ödmjukt och bra med den här idioten!!!

Mvh Jenny
Citera
2011-04-30, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limekirderf70
Mr. one eye, ödmjuk och respektingivande, fy faan vilket jävla skämt. Jimmy som han heter är en BARNMISSHANDLARE!!! Har misshandlat sin dotters mamma i nästan 10år och dömdes för barnmisshandel på sin egen dotter, är man ödmjuk då????? Finns papper på alla hans domar, inklusive domen på barnmisshandeln om någon önskar, lägger gladeligen ut den här!!! Hela hans liv består av att springa runt och hota och misshandla oskyldiga människor, inklusive sin dotters mamma och nuvarande familj har fått utstå hot och liknande ifrån honom, därav fick han besöksförbud, så den som kan komma och säga nåt positivt om den här patetiska jävla fittan är hjärtligt välkommen att göra detta, jag känner honom nämligen både utan och innan och det finns absolut INTE nåt ödmjukt och bra med den här idioten!!!

Mvh Jenny

Många här på FB har en förmåga att glorifiera idioter, och beskriva nån som "jävligt bra snubbe" och liknande, men det visar bara hur lite dom egentligen vet om personen ifråga.
Citera
2011-05-15, 01:56
Medlem
Davy är fadern. Ullabritt är modern. Jimmy (onyeye) är äldsta sonen. Tommy näst äldst. Jerry kommer efter det. Sara enda dottern och Kenny yngsta sonen. Stig heter deras kusin.
Citera
2011-05-15, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
yepp, det var 2 bilar fràn lidköpingspolisen samt en fràn skövde, men detta räckte tydligen inte dà man var tvungen att kalla in insats-styrkan fràn Gbg, haha!

En av dem är Jimmy ja, dessutom har de en kusin som är nàgot yngre, en jävligt juste kille. Kommer dock inte ihàg namnet pà han just nu men det dyker väl upp.

Kusinen var inte med och slogs!
Citera
2011-05-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Den där Tobbe. Kallades han för stortobbe och jobbade som vakt?

Nej!! Verkligen inte! Han har absolut inget med detta att göra!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in