2009-07-23, 01:35
Medlem
alexims avatar
Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd men hoppas på att detta är rätt.
Jag skulle avinstallera mitt ventrilo, hittade inte samma funktion som fanns på vanliga Windows XP (Ta bort eller lägg till program) med mitt nuvarande VISTA, så jag avinstallera först med ventrilo avinstallationsprogram, sen så försvann det inte så jag tog helt enkelt bort allt från :C/program.

Nu när jag ska installera det igen så får jag inte programmet efter installationen, någon som vet vad problemet kan vara?

Tack på förhand!
Citera
2009-07-23, 01:47
Medlem
Filuren89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexim
Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd men hoppas på att detta är rätt.
Jag skulle avinstallera mitt ventrilo, hittade inte samma funktion som fanns på vanliga Windows XP (Ta bort eller lägg till program) med mitt nuvarande VISTA, så jag avinstallera först med ventrilo avinstallationsprogram, sen så försvann det inte så jag tog helt enkelt bort allt från :C/program.

Nu när jag ska installera det igen så får jag inte programmet efter installationen, någon som vet vad problemet kan vara?

Tack på förhand!

va lite mer specifik, vadå får inte programmet? hur menar du?
Citera
2009-07-23, 02:53
Medlem
alexims avatar
När jag installerat på programmet så "får jag inte programmet", d.vs programmet installeras inte alls på datorn, även fast jag då har installerat det.
Citera
2009-07-23, 03:41
Medlem
Filuren89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexim
När jag installerat på programmet så "får jag inte programmet", d.vs programmet installeras inte alls på datorn, även fast jag då har installerat det.

hur vet du att det inte har installerats? när du installerar det, kom ihåg var ngnstans det installeras och kolla där sedan.
Citera
2009-07-23, 07:04
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Windows -> Support

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem