Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-02, 16:22
Medlem
Hej,

Är minst sagt lite oroad över utvecklingen på det [sexnovell]forumet...

Går man tillbaka och läser lite äldre inlägg så finner man att de till största delen består av sexnoveller av varierande kvalitet och innehåll... Icke desto mindre så är det just SEX de handlar om... Det torde väl också vara den ursprungliga tanken med detta forum... Om inte annat så hintar väl forumets namn om det...

Jag tror också att det är såna noveller det här forumets besökare till största delen är ute efter... Det är nämligen en rätt skön känsla att bli upphetsad av en välskriven sexnovell...

Dessvärre har det på senare tid blivit mindre och mindre sex på den här sidan och istället mer och mer... jaa, blod, splatter och stympade kroppsdelar... Det kan hända att jag är en del av en minoritet men såna historier hetsar definitivt INTE upp mig... snarare tvärtom... Det är nog dessvärre också syftet med att skriva såna här storys... och då passar de ju ÄNNU mindre in här...

Men... eftersom det uppenbarligen verkar finnas en grupp människor som får ut någonting av att skriva och läsa sån här dynga så kanske admin eller nån snäll moderator kunde fixa ett eget forum för de som gillar att läsa om stympade småbarn, hamstrar i arslet och fan och hans moster... Ett lämpligt namn kanske vore "Psykakuten"..? vad vet jag...

Om inte annat så tror jag att vi som faktiskt inte vill läsa annat än just sexnoveller skulle bli ganska så tacksamma... Missförstå mig rätt... Jag är absolut inte ute efter bara "vaniljsex", tvärtom, det får gärna vara mer eller mindre bisarra vinklingar... men, det ska ändå handla om SEX och inget annat...

/Bred
Citera
2003-12-02, 17:27
Medlem
Slarn2030s avatar
Uppenbarligen är det så att vi som gillar dumheter står för den största kreativa delen på det här forumet. Om du inte gillar det vi skriver så föreslår jag att du skriver något eget som passar dig och slutar grina. För den delen finns det många arkiv med "vanliga" sexnoveller på nätet, men jag vet inget annat ställe för den sortens underbara kreativitet som finns på detta forum.
Citera
2003-12-02, 17:45
Medlem
Mysharrys avatar
Hur kul är det att läsa om vanligt heterosex, det får man ju hemma?
Nej tacka vet jag dvärgar och spermastjälande latexdominor från Jehovas vittnen, kannibalism och stympning, scoutledare och incest. Det är roligt! Det finns säkert andra ställen att läsa "bättre" noveller på. Jag har en känsla av att de (mig själv inkluderat) som skriver här främst roar sig själva.
Citera
2003-12-02, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bred
Hej,

Är minst sagt lite oroad över utvecklingen på det här forumet...

Går man tillbaka och läser lite äldre inlägg så finner man att de till största delen består av sexnoveller av varierande kvalitet och innehåll... Icke desto mindre så är det just SEX de handlar om... Det torde väl också vara den ursprungliga tanken med detta forum... Om inte annat så hintar väl forumets namn om det...

Jag tror också att det är såna noveller det här forumets besökare till största delen är ute efter... Det är nämligen en rätt skön känsla att bli upphetsad av en välskriven sexnovell...

Dessvärre har det på senare tid blivit mindre och mindre sex på den här sidan och istället mer och mer... jaa, blod, splatter och stympade kroppsdelar... Det kan hända att jag är en del av en minoritet men såna historier hetsar definitivt INTE upp mig... snarare tvärtom... Det är nog dessvärre också syftet med att skriva såna här storys... och då passar de ju ÄNNU mindre in här...

Men... eftersom det uppenbarligen verkar finnas en grupp människor som får ut någonting av att skriva och läsa sån här dynga så kanske admin eller nån snäll moderator kunde fixa ett eget forum för de som gillar att läsa om stympade småbarn, hamstrar i arslet och fan och hans moster... Ett lämpligt namn kanske vore "Psykakuten"..? vad vet jag...

Om inte annat så tror jag att vi som faktiskt inte vill läsa annat än just sexnoveller skulle bli ganska så tacksamma... Missförstå mig rätt... Jag är absolut inte ute efter bara "vaniljsex", tvärtom, det får gärna vara mer eller mindre bisarra vinklingar... men, det ska ändå handla om SEX och inget annat...

/Bred

Nu är det ju så att ALLA noveller har en liten tag i rubriken ([Extrem], [Ung], [Anal], [BDSM] etc.) just för att man skall kunna undvika sådant som man inte vill läsa. Jag förstår således inte problemet.
Citera
2003-12-02, 18:03
Bannlyst
Jag håller med om att det borde finnas ett forum för "övriga" noveller, skulle vara roligt att fortsätta att skriva om Inge där! (not. läs Inges Torp som står i samma forum som detta). Jag håller med om att Inges Torp egentligen inte hör hemma i Sexnoveller, men jag har faktiskt fått bra kritik på den!
Citera
2003-12-02, 18:13
Bannlyst
För det första så blev jag MYCKET besviken då jag öppnade den här tråden. "Psykakuten" lät som en spännande titel tyckte jag.

Själv så roas jag å det väldiga utav att skriva och läsa dessa enormt sjuka berättelser just för att de är så extremt sjuka. Jag nästan kiknar utav skratt till en välskriven, sjuk och det viktigast, fantasifull novell á la flashback.

Inges torp har ju varit ett mycket färgglatt tillägg på sistone även då den inte är en "sex"novell i ordets rätta bemärkelse.

Men för övrigt så är det så att folk orkar väl inte skriva så seriöst. Ni som klagar borde istället bidra med berättelser själva!

/KejCi - Inte på Flashback för att runka, utan att roa sig.
Citera
2003-12-02, 20:42
Bannlyst
Diskussioner om forumen, moderering osv flyttas till Flashback-forumet
Citera
2003-12-02, 21:09
Medlem
snapcases avatar
Varför inte sätta en sticky med länkar till "vanliga" sexnovellsidor för dom som söker sånt istället?
[edit] hade inte läst "psykakuten" så jag tänkte kolla vad det var för nåt men nu är den borta. Vem drog in den och varför?
[dubbeledit] ok, lite puckad ikväll. Jag såg tidigare att det fanns en tråd som hette psykakuten i novellforat och antog att det var en novell av cold eller hyland eller nån men nu fattar jag hur det hänger ihop. Behåller min tidigare edit som ett monument över min svaga fattningsförmåga.
Citera
2003-12-02, 21:24
Medlem
LadyTieras avatar
Istället för att klaga....skriv en du skulle gilla alternativt leta upp en på nätet och publicera den här (med hänvisning givetvis)
Citera
2003-12-02, 21:47
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bred
Är minst sagt lite oroad över utvecklingen på det [sexnovell]forumet...

[...]

Är det du som grinar under täckmantel, Westling?
Citera
2003-12-02, 22:01
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Är det du som grinar under täckmantel, Westling?

Fy fan, det enda felet med det skämtet var att det inte var jag som drog det.

Du är skyldig mig ett nytt tangentbord för gapflabbet skickade en kaffedusch över mitt nuvarande.

EDIT: Vadå skämt förresten, det är användare "bred"'s enda inlägg!
Citera
2003-12-02, 22:19
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodildon
Fy fan, det enda felet med det skämtet var att det inte var jag som drog det.

Du är skyldig mig ett nytt tangentbord för gapflabbet skickade en kaffedusch över mitt nuvarande.
Hähä, alltid kul att man kan jävlas med någon.
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodildon
EDIT: Vadå skämt förresten, det är användare "bred"'s enda inlägg!
Mmm, det finns all anledning att vara öppen för konspirationsteorier...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in