• 1
  • 2
2009-07-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av digerdoden
jag har redan Svenska-PRO, och jag har även testat shift+alt+2, det resulterar ett "

Shift-Alt , endast de två är ett kommando. Typ som alt-tab, alt-f4 etc. Det ändrar tangetbordet så det blir en engelsk konfig. Men verkar inte som det är problemet.

Gl
Citera
2009-07-22, 21:52
Medlem
Antingen tittar digerdoden på lyxfällan eller så löste någon av oss hans problem :/ TT att vi inte fått confirmation iof =/
Citera
2009-07-22, 23:48
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crymoar
Antingen tittar digerdoden på lyxfällan eller så löste någon av oss hans problem :/ TT att vi inte fått confirmation iof =/

Vanligt fenomen. Folk ber om hjälp, får råd och tips och det hela slutar med: "Problem löst! Lås tråd!" Men aldrig någon lösning.. For future reference so to speak..

Edit: Annars kan du prova boota till installationsskivan > välj språk > fortsätt > greppa tag på Terminal via verktygsprogram i menyraden > posta resultat.
Senast redigerad av smurfeh 2009-07-22 kl. 23:50.
Citera
2009-07-23, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s0ffpotatis

Shift-Alt , endast de två är ett kommando. Typ som alt-tab, alt-f4 etc. Det ändrar tangetbordet så det blir en engelsk konfig. Men verkar inte som det är problemet.

Gl

På en Windows maskin ja men inte på en Mac.
Citera
2009-07-23, 12:58
Medlem
hehe

du har fuckat tangentbords instälningarna.! gå in i system preferences - keyboard and mouse och se där
Citera
2009-07-23, 16:03
Medlem
digerdodens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crymoar

haha jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag bara försvann, men jag har ett liv utanför flashback.

hur som helst, jag gjorde inget men snabel-a't var mirakulöst tillbaka när jag satte mig vid datorn i morse. ha!

men tack så mycket för all hjälp.
Citera
2009-07-23, 16:41
Medlem
Tjerk.Plekkers avatar
Citat:
haha jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag bara försvann, men jag har ett liv utanför flashback.

hur som helst, jag gjorde inget men snabel-a't var mirakulöst tillbaka när jag satte mig vid datorn i morse. ha!

Citera
2009-07-23, 17:44
Medlem
Citat:

Liv utanför flashback? Måste vara facebook isf :&

QQ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in