Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-12-02, 13:53
Bannlyst
Är det fler än jag som märkt av förändringen den senaste tiden? Forumet börjar leva igen... Folk börjar våga skriva igen... Man känner själv en ny glöd för att skriva här... Det börjar nästan återgå till det gamla trevliga forum vi alla älskar.

Inga idiotiska varningar/banningar på ett bra tag nu, admin är både vänlig och trevlig och allt rullar på i all högönsklig välmåga. Mycket trivsamt.

Det här med att forumets administration sköts av en styrande huvudperson har än så länge slagit väl ut, tycker jag. Tidigare var det rörigt som fan med avstängningar och varningar som haglade om öronen på en. Man hukade i buskarna och visste aldrig vem som satt och fingrade på ens egen banningsknapp.

Tiden för FB´s stålbad är kanske till ända. Hoppas det...

// Roger P.
Citera
2003-12-02, 14:02
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Satt precis och tänkte att det ju inte fanns några intressanta topics i politikforumet när jag läste ditt inlägg. Fan, kolla på tomteluvatråden, det är ju för fan rena saftkalaset! Tacka vet jag när man kände Admins blodhundar nosa en i nacken, då kände man att man levde. Nu håller vi på att bli feta alla sockersöta kommentarer som haglar till höger och vänster.
Citera
2003-12-02, 16:03
Medlem
phreakdentas avatar
Själv tycker jag att det har varit väldigt dött på fb i en veckas tid.
Men allt annat har blivit bättre.
Citera
2003-12-02, 16:12
Medlem
Fonuss avatar
FB känns ok nu, har kanske varit lite mindre trafik på senaste tiden, i alla fall på de rubriker jag frekventerar men det går väl alltid litet upp och ned.
Citera
2003-12-02, 16:25
Medlem
Tänkte på samma sak

Satt och tryckte på "Visa nya inlägg" igår vid 17.30-tiden.
Det bara rasslade till så var sidan full av nya inlägg.

Trevligt!

Teaser
Citera
2003-12-02, 16:56
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Är det fler än jag som märkt av förändringen den senaste tiden? Forumet börjar leva igen... Folk börjar våga skriva igen... Man känner själv en ny glöd för att skriva här... Det börjar nästan återgå till det gamla trevliga forum vi alla älskar.

Inga idiotiska varningar/banningar på ett bra tag nu, admin är både vänlig och trevlig och allt rullar på i all högönsklig välmåga. Mycket trivsamt.

Det här med att forumets administration sköts av en styrande huvudperson har än så länge slagit väl ut, tycker jag. Tidigare var det rörigt som fan med avstängningar och varningar som haglade om öronen på en. Man hukade i buskarna och visste aldrig vem som satt och fingrade på ens egen banningsknapp.

Tiden för FB´s stålbad är kanske till ända. Hoppas det...

// Roger P.

Man tackar och bugar.
Jag ska försöka sköta mig även i framtiden.

admin
Citera
2003-12-02, 17:04
Medlem
colds avatar
Fast Cold är ju tillbaka. Stackars admin **S***
Citera
2003-12-02, 17:17
Medlem
sryzons avatar
juletid bringar julefrid
Citera
2003-12-02, 17:55
Bannlyst
Men vad ända in i glödheta helvets jävlar? Har alla börjat med julavatarer? Inte nog med att man inte kan vistas i Övrigt-forumet på grund av alla jultrådar, nu måste man stänga av avatarerna också... *går trumpet iväg till "Options" *

You can call me Scrooge...
Citera
2003-12-02, 18:43
Medlem
L_BRUCEs avatar
App app.... det är ju min grej, du får ta grinchen eller något liknande...
Citera
2003-12-02, 19:51
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Men vad ända in i glödheta helvets jävlar? Har alla börjat med julavatarer? Inte nog med att man inte kan vistas i Övrigt-forumet på grund av alla jultrådar, nu måste man stänga av avatarerna också... *går trumpet iväg till "Options" *

You can call me Scrooge...

Ähh, din gamle satanist. Softa lite nu va´?
Citera
2003-12-02, 20:26
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sryzon
juletid bringar julefrid

Med anledning av din avatar:

juletid bringar judefrid?

Ja, för din skull ska jag låta bli att sjunga "Nu tändas tusen judehus" på 4:e advent
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in