2009-08-09, 21:03
Medlem
honken80s avatar
Med tanke på att det dog en massa knotten på BB i sthlm för inte så länge sen av resistenta bakterier eller nåt, så kan man nog bli nojjig för mindre som nybliven farsa.
Citera
2009-08-09, 21:31
Medlem
pythonxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Med tanke på att det dog en massa knotten på BB i sthlm för inte så länge sen av resistenta bakterier eller nåt, så kan man nog bli nojjig för mindre som nybliven farsa.

Det dog TRE stycken som samtliga var födda för tidigt , dom hade alltså betydligt sämre immunförsvar än normala nyfödda barn hade... De 15 andra barnen som föddes i "tid" överlevde mig veterligen utan större komplikationer...
Citera
2009-08-10, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grape
Det är rent nonsens. Det måste vara bättre att härda ungen från första början. Annars blir det ännu ett barn med allsjöns allergier och astmatiska besvär i framtiden.

när min minsta föddes så kom det folk på besök precis som vanligt.

med facit i hand hade jag gärna låst dörren i några månader!

åkte på RS-virus, fick andnings stopp ett flertal gånger, 1 vecka på sjukhuset innan vi fick åka ambulans till strörre sjukhus där vi blev inlagda på intensiven i kuvös och dyligt, sond matning och knappt kunna hålla sitt nyfödda barn är hemskt. 3 veckor blev det där nere men kändes som flera månader...

så visst, jag tycker man ska hålla sig lite för sig själv i början. utan att det går till överdrift
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in