Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-24, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Japp, Högliden heter det! Hon har även jobbat på Blomstergården.

hur kan du veta så mkt?? kände du henne eller?
Citera
2009-07-24, 19:02
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
hur kan du veta så mkt?? kände du henne eller?

Rykten färdas fort i en liten stad..
Citera
2009-07-25, 09:25
Medlem
Fat bastards avatar
Första offret är fortfarande okänt dock.
Lite underligt efter så lång tid.
Enligt en bekant som hade nattpasset på taxistationen bredvid järnvägsstationen så var det en riktigt kladdig och svårstädad historia.
Citera
2009-07-26, 20:31
Medlem
Groggkungens avatar
Jag har inte läst bilddagboken men att behöva bo hos honom tror jag inte är hennes (och hennes brors) största problem för tillfället. Jag är övertygad om att han ordnar det på ett under omständigheterna utmärkt sätt.
Senast redigerad av Groggkungen 2009-07-26 kl. 20:45.
Citera
2009-07-27, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groggkungen
Jag har inte läst bilddagboken men att behöva bo hos honom tror jag inte är hennes (och hennes brors) största problem för tillfället. Jag är övertygad om att han ordnar det på ett under omständigheterna utmärkt sätt.

Det var inte så jag menade! Du missförstod mig nog...
Klart han kommer ordna det för henne och brodern.

Sen så har jag hört en del "rykten" på stan angående den första tågolyckan att det ska ha varit en patient på Stenstalidgruppen (omvårdnadsförvalningen).
Flera som jobbar där och inklusive chefer vet vem det var som blev påkörd
men ingen får säga något pga tystnadsplikten. Mannen ska iaf vara i 50-års åldern. Någon som också har hört detta?
Citera
2009-07-27, 16:26
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
P*rni**a Li**eg**n.

Huruvida det var självmord eller ej verkar det vara en hel del spekulationer om, bland annat att hon ska ha satt alarm klockan 2 på natten och gått upp.
Dock är det inget jag kan bekräfta, har hört det på omvägar.
Har fått det bekräftat att det var självmord, om det nu var så att någon inte var helt säker på det.
Citera
2009-07-27, 22:14
Medlem
Groggkungens avatar
[quote=Karate Kenta]Det var inte så jag menade! Du missförstod mig nog...
Klart han kommer ordna det för henne och brodern.

Ok.
Citera
2009-07-27, 22:16
Medlem
Groggkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Har fått det bekräftat att det var självmord, om det nu var så att någon inte var helt säker på det.

Så bekräftat det nu kan bli utan brev...
Citera
2009-07-29, 16:07
Medlem
jenas avatar
Vem som hette Pernilla är inte så svårt att räkna ut... Fem dödsannonser i Kristinehamnsposten idag.

//jena
Citera
2009-07-29, 22:16
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Vem som hette Pernilla är inte så svårt att räkna ut... Fem dödsannonser i Kristinehamnsposten idag.

//jena

tror faktiskt det var 6 st
Citera
2009-07-29, 22:54
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
tror faktiskt det var 6 st

Jena har blitt skumögd på gamla dar.... Det var sex annonser. Kan någon bekräfta det som står i tråden om xet, är det den som *ats? I så fall är han en gammal klssskompis.... Trilling?

//jena
Citera
2009-07-31, 00:10
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia

Det är såpass alltså.
Ryktena säger det här med.

Något som förbryllar mig är dock varför man ska gå upp vid halv två på natten för att sedan lägga sig på rälsen runt 6?
Har jag hört rätt om det var så att hon var frånskild och m.a.o. lämnar barnen själva? Ryktas att pappan inte är närvarande.. Ligger det någon sanning i det?

Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Sen så har jag hört en del "rykten" på stan angående den första tågolyckan att det ska ha varit en patient på Stenstalidgruppen (omvårdnadsförvalningen).
Flera som jobbar där och inklusive chefer vet vem det var som blev påkörd
men ingen får säga något pga tystnadsplikten. Mannen ska iaf vara i 50-års åldern. Någon som också har hört detta?

Det var som fan.
Jag har inte hört något av värde gällande den tidigare tågolyckan, endast spekulationer om huruvida det var en turist eller alkis, men det är väl mest för att ingen gått ut med vem det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in