2016-10-07, 20:37
Medlem
nikenboles avatar
Någon som vet något om en tågolycka i Ljusdal den 6e oktober där en kvinna ska ha mist livet?
Citera
2016-10-10, 21:32
Medlem
Skogswalds avatar
http://mobil.unt.se/uppland/uppsala/...n-4401884.aspx

Nån med insight? Var det en graffitimålerska, en alltför eftermiddagsvinglig ursvensk alkoholist, en förvirrad invandrare, eller nånting helt annat? Oerhört tragiskt, regardless.
Citera
2016-10-12, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogswald
http://mobil.unt.se/uppland/uppsala/...n-4401884.aspx

Nån med insight? Var det en graffitimålerska, en alltför eftermiddagsvinglig ursvensk alkoholist, en förvirrad invandrare, eller nånting helt annat? Oerhört tragiskt, regardless.

Bor i Uppsala men var inte där just då när det hände som tur var, vidrigt att se!! Såg sen Green cargo tåget stå stilla där. Hemskt för lokföraren. Var det självmord tro? Undra vem det var..ung, äldre, man, kvinna?! Tidningarna skriver ju aldrig sånt
Citera
2016-10-14, 10:17
Medlem
Marodants avatar
Var antagligen självmord, hörde att hon stått på spåret långt innan tåget kom.
Citera
2016-10-14, 11:00
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marodant
Jag misstänker att vi kommer få se allt fler incidenter vid Centralstationen i fortsättningen eftersom det numera sitter stängsel längs med tågspåren vid flera av de tidigare mer välanvända platserna utanför stan.
Citera
2016-10-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikenbole
Någon som vet något om en tågolycka i Ljusdal den 6e oktober där en kvinna ska ha mist livet?
ja, vad vill du veta?
Citera
2016-10-22, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marodant

Menar du okyckan vid Uppsala centralstation? Hur vet du att det var en tjej?
Citera
2016-10-22, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Jag misstänker att vi kommer få se allt fler incidenter vid Centralstationen i fortsättningen eftersom det numera sitter stängsel längs med tågspåren vid flera av de tidigare mer välanvända platserna utanför stan.

Menar ni olyckan i Uppsala? Vem var hon/han? Ung? Äldre?
Citera
2016-10-22, 00:40
Medlem
Olyckan/självmordet vid Uppsala C för någon vecka sedan....någon som vet vem det var? Någon skrev det var en tjej, var har den infon stått? Skulle vilja veta då jag är orolig över att det kan vara någon jag vet vem det är...(som jag mött i mitt yrke)
Citera
2016-10-22, 02:08
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Menar ni olyckan i Uppsala? Vem var hon/han? Ung? Äldre?
Vet ingenting om offret, vet bara att det är andra "olyckan" (läs: självmordet) vid Centralstationen på kort tid.
Citera
2016-10-24, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexxx77
Fjortonåring tjej från vingåker. Hennes bästa kompis som hittade henne..

Det där stämmer inte, snälla kolla upp fakta innan ni yttrar er. Flickan var nyss fyllda 13 år och det var INTE hennes bästa kompis som hittade henne. Jag vet detta då jag kände henne väldigt bra och kom även till olycksplatsen några minuter efter det hänt.
Citera
2016-10-27, 16:48
Medlem
Tåget som stannade inne i Hallandsåstunneln stannade tydligen på grund av att det körde på en person precis vid tunnelmynningen.

http://www.hd.se/2016-10-26/tagstopp...ad-och-forslov
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in