Nej jag vill aldrig se sånt men kan vara bra få veta av någon som sett så man får en uppfattning om hur vidrigt det är. Hur klarar räddningspersonal bearbeta sådant efteråt? Stor flaska whisky som gäller?
Min lillebror är dykare vid Göteborgs brandkår och de löser saken genom att snacka tillsammans.
Vet ingenting om personen, men vad jag har hört från två klasskamrater som åkte på tåget var att han stod på spåret så troligtvis självmord. Får dock hoppas att det inte var så, 2 självmort i sverige på 2 dagar är inte okej.. De såg heller inget mer av personen än när h*n blev upphämtad i ett vitt täcke(?)
Allt jag vet är att det var en man (enligt min granne som hört det på nyheterna) och Ja det kan nog stämma det du sa att mannen stod på spåret för min sambo var ute o rökte samtidigt som det hände (vi bor rätt nära så vi hör tåget) o det var ett massa tutande från tåget, sen knäpptyst o sen hörde man massa sirener..
Vore skönt att få reda på om det är nån man känner eller inte så man slipper oroa sig, har varit rätt mycket självmord i Varberg i år ju...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!