2010-04-13, 23:54
Citat:
Det behver man inte.
Ursprungligen postat av SMD FB
Vet du om man r tvungen att legga sig om man vljer betalningsalternativet "kontant i butik"?
Du fr ett litet papper dr du ska skriva ner lite uppgifter, namn t.ex, kan ju vara bra att ha p ldan men dr r det bara att hitta p ngot som du vill anvnda fr just den boxen.
Tips r att inte vlja ett vanligt namn d det riskerar att finnas fler med just det namnet vilket kan resultera i att din post nn gng hamnar i fel lda = ditt skit borta. Det r vad som kan ha hnt mig en gng, med ett paket som kom frn en klla det tidigare aldrig varit problem med. Fick inte heller ngot brev frn polisen dr de sa att de beslagtagit mitt rikt substansberikade brev.
Efter att det brevet frsvunnit (jag litar till 100% p personen som skickade det), gjorde jag ett litet experiment och skickade tre olika brev alla innehllandes en skrapad Triss-nitlott, i ett vanligt kuvert med ett A4 runt om. Posten i Sverige tar vanligtvis en (1) dag och dagen efter kunde jag hmta upp ETT brev av tre skickade. Resterande tv testbrev dk inte upp alls. Om det r Brevia, brevbraren som levererar till Brevia eller ngon p postcentralen (mindre troligt d de handskas med en jvla massa brev och absolut inte har tid att granska enskilda brev) som stulit mitt knarkbrev och sen mina testbrev som vid genomskining visade en trisslott vet jag dock inte.
Ngot fishy r det iaf.
En annan grej jag upptckte r att de efter att din hyrda period gtt ut inte byter ut lsen p boxarna i frsta taget, trots att de hyr ut till nya kunder. En dag, ngon mnad efter att min hyresperiod gtt ut gick jag frbi Frejgatan 13 och blev nyfiken p att testa om nyckeln fortfarande fungerade. Det gjorde den och dr lg nn snubbes brev frn banken. Sjlvklart lt jag breven ligga kvar. Inget sg ut att innehlla knark