• 1
  • 2
2009-07-22, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zal_zal
Börja först då med att testa Lila bananens tips... testa ett annat tangentbord
innan du börjar felsöka mer.

de,andra,vi,har,är,trådlösa,å,hittar,ingen,usb,gre j,för,att,datorn,ska,fatta,att,de,e,ett,nytt,tange ntbord,här..får,leta,lite,hemma

fremi:nej,vet,inte,men,flashback,gjorde,så,att,de, blev,så.testa,citera,texten,tror,du,kan,se,att,de, inte,finns,nåra,där.
Citera
2009-07-22, 01:05
Medlem
Hittade ett gammalt tangentbord, nu funkar de! har tydligen tagit sönder ännu ett tangentbord:s

aja, tack allihop!
Citera
2009-07-22, 01:09
Citat:
Ursprungligen postat av spann
de,andra,vi,har,är,trådlösa,å,hittar,ingen,usb,gre j,för,att,datorn,ska,fatta,att,de,e,ett,nytt,tange ntbord,här..får,leta,lite,hemma

fremi:nej,vet,inte,men,flashback,gjorde,så,att,de, blev,så.testa,citera,texten,tror,du,kan,se,att,de, inte,finns,nåra,där.

Aha, det tänkte jag inte på.

Citat:
Hittade ett gammalt tangentbord, nu funkar de! har tydligen tagit sönder ännu ett tangentbord:s

aja, tack allihop!

Bra att det fixa sig. Har aldrig varit med om att mellanslag gett vika när jag drämt till. Mer att stöden under, som lutar tangentbordet, har gått rakt av.
Citera
2009-07-22, 03:00
Medlem
Citat:

aja, tack allihop!

Det låter dock garranterat som du råkat trycka på insert
Citera
2009-07-22, 03:27
Medlem
Zurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Pekka
Det låter dock garranterat som du råkat trycka på insert

Om man trycker in insert så tar den väll bort bokstaven framför om man skriver något? I TS fall så tog den ju bort bokstäverna bakom
Citera
2009-07-22, 03:43
Bannlyst
prova starta om datorn, har hänt så ett ex antal gånger för mig, har dessutom blivit så att jag skrev baklänges, lärade då byta webläsare från firefox till explorer
Citera
2009-07-22, 04:44
Medlem
Trolla kan du göra någon annanstans. Hur som helst ni med framtida problem som detta, finns tangentbord för 20 spänn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in