• 1
  • 2
2009-07-23, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Frgan jag terigen stller mig sjlv r varfr man skulle vilja ka tvrs ver jorden fr att trna ngot man kan gra hemma.

Folk tar fr givet att bara fr att Muay Thai kommer drifrn mste man ngon gng i livet ka dit fr att bli en bra fighter.

ka till Thailand gr man som fet pensionr fr att sola, dricka l och leva billigt.
Ja om inte fr annat s kanske man gr det fr att det r en kul/hftig/givande upplevelse?
Citera
2009-07-23, 18:57
Medlem
Labaratas avatar
Jo men dom flesta ker dit med tron om att de kommer bli super fighters.
Citera
2009-07-23, 22:48
Medlem
Citat:
Jo men dom flesta ker dit med tron om att de kommer bli super fighters.

Men du kan ju inte frneka att man utvecklas grymt mycket snabbare dr nere n hr hemma. 2 gnger i veckan 6 dagar i veckan och man inte behver hlla mitts t andra och man blir trnad av folk med ver 300 matcher. Du kan inte jmfra det med trningen i Sverige. Dessutom har man inget jvla jobb och annat i bakhuvudet. Men sen r ju som sagt trningen bara en del av upplevelsen.
Citera
2009-07-23, 22:52
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abschaum
Men du kan ju inte frneka att man utvecklas grymt mycket snabbare dr nere n hr hemma. 2 gnger i veckan 6 dagar i veckan och man inte behver hlla mitts t andra och man blir trnad av folk med ver 300 matcher. Du kan inte jmfra det med trningen i Sverige. Dessutom har man inget jvla jobb och annat i bakhuvudet. Men sen r ju som sagt trningen bara en del av upplevelsen.

Jo jag antar att du har rtt, men lite verreklamerat har det blivit gllande resor till Thailand i trningssyfte och det mste du vl hlla med om?
Citera
2009-07-23, 23:47
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Jo jag antar att du har rtt, men lite verreklamerat har det blivit gllande resor till Thailand i trningssyfte och det mste du vl hlla med om?
Absolut inte om man ker till rtt gym
Citera
2009-07-23, 23:48
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Absolut inte om man ker till rtt gym

Okej, d kanske jag ftt fel bild av det hela
Citera
2009-07-24, 02:04
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Okej, d kanske jag ftt fel bild av det hela
Grejen r att det finns mnga skitgym i Thailand ocks. D kan man i princip lika grna ka till Holland eller toppgymen i Sverige.
Men om man ker till toppgymmen i Thailand och fr RTT trnare, d finns det inget bttre stlle i hela vrlden att trna fighting p.
Citera
2009-07-24, 11:35
Medlem
Labaratas avatar
Okej, det kanske inte r en sn dlig id att ka dit i alla fall
Citera
2010-09-30, 09:08
Medlem
lukerobitailles avatar
Det dar lilla stallet utanfor Ubon verkar ju ratt intressant. Nara vatten och verkar valdigt genuint thailandskt. Kanske tankte aka forbi dar en vecka och testa.

Nagon som varit dar eller vet mer om det an det som star pa sidan tex. Hur manga ar dar at gangen sa att saga?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in