Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun-avSkyman
Men du som är så smart och allvetande kanske kan upplysa mig som inte vet något. Vems verklighet utgår du ifrån när du skriver btw?
Gud moders eller
/.../
Hur många finns det då? Du har ju sett ett program på TV för några år sedan...
Märkligt att du svar först när det gått över TVÅ SIDOR sedan jag skrev mitt svar och många har ställt samma frågor till dig inna och efter mig.
Jag skrev inlägget på Sdian två och först på sidan 4 så svar du.
Men när du svar så väljer du att göra bort DIG SJÄLV i svaret på vägen också, genom återigen inte bevisa du inte läser innantill...
Knappast inte din och femnismens verklighet ialfall, då skulle man få ljuga om mycket och blunda för nyanserna i samhället för att det inte passar femnismen svartvita världsbild.
Sedan är det ganska korkat av dig att fråga först vems verklighet jag utgår i från..
För att sedan fråga om "statstik" i ett program som jag såg för några
ÅR SEDAN som handlade om manlig prostition.
Snacka om att strunta i att läsa ett inlägg i helhet innan man svara.
I programmet kom det fram att det var c:a 2500 män runt om i Sverige (för NÅGRA år sedan), dock så sa de att det är ett stort mörkertal. Alla som kan något om undesökningar/statistik vet att mörketal är något som inte går att mäta.
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun-avSkyman
Gigolos är bra, men de kan nog bara jämföras med lyxprostituerade kvinnor.
De är mera som sällskapshundar och inte någon som vet hur man tillfredställer en kvinna.
Hur vet du detta om Gigolos?
Du skrev ju inlägget bara för att du ansåg att det var orättvist att kvinnor inte kunde gå till en manliig prostituerad bara för att
du aldrig stöt på dem så fanns de inte.
Sedan så är du helt plötsligt tvärsäker expert på Gigolos och hävdar att de är som sällskaps hundar och inget vet hur man tillfredsställer en kvinna.
Hur många Gigolos har du kommit i kontakt ,med och haft sex med så att du kan veta med sådan tvärsäkert att det inte vet hur de skall tillfredsställa en kvinna?