Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-21, 10:22
Medlem
melus avatar
Hur fungerar detta?
Jag har en iPod Touch 2G men en minneskapacitet på 32GB och har just införskaffat en iPod Shuffle 3G men en mineskapacitet på 4GB.

På min Touch vill jag ha all musik som finns i mitt iTunes bibliotek medan jag endast vill ha några utvalda album på min Shuffle.

Tack på förhand,
Hampus.
Citera
2009-07-21, 10:23
Medlem
smurfehs avatar
Avaktivera automatiskt sync i inställningar, bocka i "hantera video & musik manuellt"(eller något i den stilen) under sammanfattning på iPodsen, drag n' droppa sedan det du vill ha.
Citera
2009-07-21, 10:43
Medlem
melus avatar
Tack för snabbt svar smurfeh. Har ett till problem. För att ta 2 flugår på en smäll så kör jag det här. Hur får jag min musik från min iPod Touch till datorn, iTunes så att säga?
Citera
2009-07-21, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av melu
Tack för snabbt svar smurfeh. Har ett till problem. För att ta 2 flugår på en smäll så kör jag det här. Hur får jag min musik från min iPod Touch till datorn, iTunes så att säga?
Senuti är bra. Kräver dock en serienyckel, men om jag inte minns fel så finns det en fungerade i Serial Box.
Citera
2009-07-21, 13:20
Medlem
melus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilsund
Senuti är bra. Kräver dock en serienyckel, men om jag inte minns fel så finns det en fungerade i Serial Box.

Ännu ett stort tack för snabbt svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in